Jenta mi på snart 1 år ble sendt til sykehus igår av fastlege. Vi fikk komme til på akuttmottaket og hilste på overlegen, etterpå satt vi i 3 timer og ventet, eneste som var innom var to som kom for å ta blodprøver av henne. Hun har hatt vanndiare siden mandag og ingen matlyst de siste 3 dagene. De 3 timene vi satt og ventet skulle jeg liksom få i henne mest mulig væske, men fikk i henne veldig lite. Fikk beskjed om å gi henne væske med sprøyte hvert 5.minutt da vi dro hjem. Ringte opp igjen idag da vi fikk åpen retur og sa at vi ikke får i henne væske pga hun nekter å svelge det, så begynner hun å gråte og setter det i vranga og vil brekke seg. Vi fikk ikke komme opp likevel.
Vi har fått i henne to is idag, to sånne små pakker med smoothie + bittelitt middag.
Sammen med isen og smoothien har hun vel fått i seg 4 dl med væske på et døgn, og hun skulle 1-1,2 liter.. Er dette godt nok? Vurderer å ringe opp igjen, men får vel ikke komme til likevel..
Hun sov over 4 timer i strekk på dagen idag, og sovnet i fanget mitt ikveld.. Er bekymret da..
Vi har fått i henne to is idag, to sånne små pakker med smoothie + bittelitt middag.
Sammen med isen og smoothien har hun vel fått i seg 4 dl med væske på et døgn, og hun skulle 1-1,2 liter.. Er dette godt nok? Vurderer å ringe opp igjen, men får vel ikke komme til likevel..
Hun sov over 4 timer i strekk på dagen idag, og sovnet i fanget mitt ikveld.. Er bekymret da..