Noen som har hatt alvorlig sykdom under sv.skap?

Babymama_4

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Ingen diagnose her i gården altså, men fikk beskjed fra legen i dag at jeg møtte forberede meg på det verste - skal inn å fjerne en klump i puppen neste uke.

Liksom litt rådløs hær. Legen tror det er noe muffens (altså kreft) men det trenger jo ikke å være det!!

Litt kjipt å være på tjukka om de må behandle...

Ingen diagnose her i gården altså, men fikk beskjed fra legen i dag at jeg møtte forberede meg på det verste - skal inn å fjerne en klump i puppen neste uke.

Liksom litt rådløs hær. Legen tror det er noe muffens (altså kreft) men det trenger jo ikke å være det!!

Litt kjipt å være på tjukka om de må behandle...
Huff ikke noe kjekk situasjon nei. Men søk litt, mener å ha lest inne på babyverden om ei som opplevde å få kreft mens hun var gravid. Heldigvis er vi omtrent halvveis nå så det er ikke så lenge til babyen kommer ut. Håper at det ikke er noe ondartet du har. Lykke til!

Heldigvis så er det vel en av de "beste" krefttypene man kan få, hvis man førstes er så uheldig. Vet ikke hvordan det er med behandling rundt akkurat det, men jeg har også lest om folk som har vært gravide og fått cellegift, så da går det nok bra med stråling også hvis du må ha det. Størst sjanse er det vel for at den er godarta og at du kan nyte resten av svangerskapet! Krysser fingra for deg! :D

Takk! Hadde egentlig en god følelse helt til legen (veldig positiv fyr!) ba meg forberede meg på at det kunne være kreft.

Skal drømme om noe annet i natt :)

Vært på kreftklinikken nå tidlig i sv.skapet for ul av kul i brystet. Var heldigvis ingenting.

Vært ã sjekket den?

Lykke til!:)

Skal sjekke i neste uke :)
Tusen takk :)

Back
Topp