Noen som har handlet..

fruluna

Forumet er livet
..til sin hemmelige venn enda eller??

Har ikke gjort det, men jeg har tenkt på hva jeg skal kjøpe... 150 kroner er jo liksom ingenting heller da [&:][&o][:D] Vil jo at det skal være noe fiiiiiiint!!! [:D]

Tror kanskje jeg må vente til jeg får lønning den 12. Men har begynt å fundere litt

Hmmm[8|] Har som sagt ikke vært innom på en stund jeg...Hemmelig venn??

Tenkte jeg skulle sjekke ut denne hemmelige vennen min litt først. [;)] Lese litt gamle tråder og sånn, hehe. Research, vet dere jenter! [:D]

Gleder meg sånn til å gå ut å finne noe til min hemmelige venn!!! [:)][:)][:)]

Forresten; kanskje vi burde ha en tråd om yndlingsfarger og sånne ting? Lager en jeg... [:D]

ORIGINAL: Stredet

Hmmm[8|] Har som sagt ikke vært innom på en stund jeg...Hemmelig venn??

Ja har du ikke hørt om det da?? Send en mld til Cathrine76, og spør om du kan være med. Vet ikke om det er for sent jeg..

De som har meldt seg på får iallefall utdelt en hemmelig venn av Cathrine og innen april skal vi ha sendt en liten gave til babyen til150 kroner.. Også skal vi prøve å gjette hvem vi har fått den av da [:D]

Jeg har ikke tenkt så mye på den jeg, det er jo så masse fint så jeg klarer ikke å bestemme meg. Men jeg har nok funnet noe til den 12, for da får jeg lønn, er raka blakk nå[:)] Hehe

Jepp!! [:D]

Jeg kjøpte til den kommende babyen i går. Men har ikke kjøpt noe til mamma'n enda....

Var og kikket i dag-men fant ikkje noe eg falt for[;)] så må ha meg en tur til[:D]

Cathrine, er det for sent for Stredet å være med? Hvis hun vil da.. Hun hadde ikke hørt om dette hun..[&o]

ORIGINAL: fruluna

Cathrine, er det for sent for Stredet å være med? Hvis hun vil da.. Hun hadde ikke hørt om dette hun..[&o]

hehe blir litt vanskelig hvis hun er den eneste for då har eg ingen hemmelig venn til hun[&o] for alle er delt ut liksom-men hvis flere vil melde seg på så kan vi alltid fikse det[:D] Ellers så må eg begynne å rokkere rundt på dei som allerede har fått hemmelig venn[:)]

Ok, ja vet jo ikke om hun vil være med en gang da..hihi!! Men da har du henne i bakhodet hvis en til vil være med da sånn just in case [:D]

Ok, ja vet jo ikke om hun vil være med en gang da..hihi!! Men da har du henne i bakhodet hvis en til vil være med da sånn just in case [:D]

Takk fruluna! Du er så snill og tenker på trege meg du [:)]

Cathrine; det er ikke noe pes altså. My bad som ikke har fulgt med, men om noen flere melder seg så er jeg gjerne med [:D]

Har vært å snoka på litt ting jeg har lyst til å kjøpe til min hemmelige venn, men tenkte jeg skulle vente til etter påske..Så har jeg noe å kose meg med da [:D]

ORIGINAL: Stredet

Takk fruluna! Du er så snill og tenker på trege meg du [:)]

Cathrine; det er ikke noe pes altså. My bad som ikke har fulgt med, men om noen flere melder seg så er jeg gjerne med [:D]

Hi hi ja, må jo passe på deg da tuppa [:D][:D]

Back
Topp