Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey, men uansett takk for svaret Ikke så billig når man er alene om å kjøpe inn alt til en baby,men det blir nok simokombi jeg havner opp med til slutt tenker jeg.Jeg søkte på finn, der var det kun 3 vogner til salgs i det merket!
Søkte også på beemo på nett, og fant da en som anbefalte å styre unna. Dårlig brems, forhjul som bøyer seg om du treffer på steiner osv. lufthjul som punkterer.....
Vet ikke om det er lov å linke til andre forum her inne, derfor oppsummerer jeg kun svaret, som ble skrevet i 2014.
Men, det kan jo være at dette var EN dårlig opplevelse, og at det er mange positive erfaringer til vognen også!
Nei, det er dyrt med babyutstyr...Okey, men uansett takk for svaret Ikke så billig når man er alene om å kjøpe inn alt til en baby,men det blir nok simokombi jeg havner opp med til slutt tenker jeg.
Så bra at det også var positive omtaler!Vi har kjøpt denne, den kom godt ut i test vi fant på nettet. Har ikke testet den ennå, da vi har den i eske ennå. Holder på med masse oppussing, og har ikke fått sjanse til å sette sammen noe babyutstyr.
Uansett fant vi ut at den var billig nok til å teste ut
Så bra at det også var positive omtaler!
Regnet med at det jeg fant, ikke var representativt for alle!
Veldig dumt hvis bagen er for liten allerede når de er4 mnd, men absolutt noe å tenke påNei, det er den nok ikke men som med alle vogner regner jeg med den har sine positive og negative sider.
Her en dame som har testet den : http://frujacobsen.familieprat.no/oppsummering-om-beemoo-kombivogn/
Og her står det litt om den (nederst): http://www.mammanett.no/baby/utstyr_populaere_barnevogner_2014
Jeg husker at jeg fant mer info når vi holdt på å bestemme oss for vogn, men har helt glemt hvor jeg fant det.
Hvor kjøpte du den så billig?Vi betalte 4995,- for brio smile med stor bag og sportvognsdel. Den er kjempegod og trille, blir liten som sammenslått og har lufthjul til vinterføre.
Veldig fornøyd. Lett er den også
Har tidligere hatt emmaljunga edge duo til mine tre andre barn. Likte denne bedre pga vekt og trillekomforten.