Noen som har hørt noe om disse vognene?

Jeg søkte på finn, der var det kun 3 vogner til salgs i det merket!

Søkte også på beemo på nett, og fant da en som anbefalte å styre unna. Dårlig brems, forhjul som bøyer seg om du treffer på steiner osv. lufthjul som punkterer.....

Vet ikke om det er lov å linke til andre forum her inne, derfor oppsummerer jeg kun svaret, som ble skrevet i 2014.
Men, det kan jo være at dette var EN dårlig opplevelse, og at det er mange positive erfaringer til vognen også! :-)

Jeg søkte på finn, der var det kun 3 vogner til salgs i det merket!

Søkte også på beemo på nett, og fant da en som anbefalte å styre unna. Dårlig brems, forhjul som bøyer seg om du treffer på steiner osv. lufthjul som punkterer.....

Vet ikke om det er lov å linke til andre forum her inne, derfor oppsummerer jeg kun svaret, som ble skrevet i 2014.
Men, det kan jo være at dette var EN dårlig opplevelse, og at det er mange positive erfaringer til vognen også! :)
Okey, men uansett takk for svaret :) Ikke så billig når man er alene om å kjøpe inn alt til en baby,men det blir nok simokombi jeg havner opp med til slutt tenker jeg.

Okey, men uansett takk for svaret :) Ikke så billig når man er alene om å kjøpe inn alt til en baby,men det blir nok simokombi jeg havner opp med til slutt tenker jeg.
Nei, det er dyrt med babyutstyr...
Men det kan jo være at det er en fin vogn, alle har ulike meninger, og dette var kun ETT svar, en mening.
Jeg kjenner dessverre ikke til dette merket selv. Kanskje er det en veldig fin vogn, og husk at vogner stadig forbedres også! :-)
Så har du lyst på denne, gjør du jo det! :-)

Ellers kan man jo spare mye ved å kjøpe brukt.
Det gjorde vi til vår minste, en simo kombi til halv pris! :-)

Vi har kjøpt denne, den kom godt ut i test vi fant på nettet. Har ikke testet den ennå, da vi har den i eske ennå. Holder på med masse oppussing, og har ikke fått sjanse til å sette sammen noe babyutstyr.

Uansett fant vi ut at den var billig nok til å teste ut :)
Så bra at det også var positive omtaler!
Regnet med at det jeg fant, ikke var representativt for alle! :-)

Så bra at det også var positive omtaler!
Regnet med at det jeg fant, ikke var representativt for alle! :-)

Nei, det er den nok ikke :-) men som med alle vogner regner jeg med den har sine positive og negative sider.

Her en dame som har testet den : http://frujacobsen.familieprat.no/oppsummering-om-beemoo-kombivogn/

Og her står det litt om den (nederst): http://www.mammanett.no/baby/utstyr_populaere_barnevogner_2014

Jeg husker at jeg fant mer info når vi holdt på å bestemme oss for vogn, men har helt glemt hvor jeg fant det.

Nei, det er den nok ikke :-) men som med alle vogner regner jeg med den har sine positive og negative sider.

Her en dame som har testet den : http://frujacobsen.familieprat.no/oppsummering-om-beemoo-kombivogn/

Og her står det litt om den (nederst): http://www.mammanett.no/baby/utstyr_populaere_barnevogner_2014

Jeg husker at jeg fant mer info når vi holdt på å bestemme oss for vogn, men har helt glemt hvor jeg fant det.
Veldig dumt hvis bagen er for liten allerede når de er4 mnd, men absolutt noe å tenke på :)

Vi betalte 4995,- for brio smile med stor bag og sportvognsdel. Den er kjempegod og trille, blir liten som sammenslått og har lufthjul til vinterføre.
Veldig fornøyd. Lett er den også :-)
Har tidligere hatt emmaljunga edge duo til mine tre andre barn. Likte denne bedre pga vekt og trillekomforten.

Jeg har hørt at de knirker noe vanvittig.
Jeg har ingen erfaring med ak denne vogna, men har vært borti andre billigmerker og har lært å styre unna :-)

Vi betalte 4995,- for brio smile med stor bag og sportvognsdel. Den er kjempegod og trille, blir liten som sammenslått og har lufthjul til vinterføre.
Veldig fornøyd. Lett er den også :-)
Har tidligere hatt emmaljunga edge duo til mine tre andre barn. Likte denne bedre pga vekt og trillekomforten.
Hvor kjøpte du den så billig?

Brio Smile
Prisklasse: Budsjett Maksvekt liggedel/sittedel:9/15 kg Barnevognens vekt med sittedel: 13 kgMål sammenfoldet med hjul: 95 x 57 x 28 cmHjul: Lufthjul Type sittedel: Vendbar, vanlig Inkludert regntrekk/fotpose: Nei/Ja Adapter for babystol: Ja Håndtak: Kneledd

BRIO Smile har klart å kombinere mange etterspurte funksjoner i en og samme barnevogn. I utseende er den svært lik Brio Sing, men skinnet bedrar. Smile er bare 57 cm tynn og lett å manøvrere i bymiljøer, mens vognen med sine fire lufthjul også takler lettere terreng og snø godt. Forhjulene kan spinnes og låses, og chassiset har fjæring som gjør turen mykere for barnet. Med kneleddhåndtaket kan vognen tilpasses både lengre og kortere førere. Brio Smile har en svært sjenerøs varekurv som er lett tilgjengelig fra flere kanter. Vognen kan legges sammen i ett stykke med seteenheten på, og blir minst i sammenfoldet tilstand med setet vendt forover.

Smile kan brukes både som dobbel- og kombivogn. Liggedelen på Brio Smile har bærehåndtaket integrert i kalesjen og en uttrekkbar solskjerm, og den er både romslig og luftig. På utsiden av fotenden finnes det en oppbevaringslomme, og liggedelen er lett å klikke på og av chassiset. Som kombivogn bruker man Smile med sittedelen i liggende posisjon sammen med en heis, og heisen kan festes til sittedelen for sikker kjøring. Sittedelen på Smile har en fullstendig liggestilling og kan vendes. Kalesjen er av den lange typen, så solbeskyttelsen er veldig bra, men dessverre gir den en del lyd fra seg ved justering. Sittedelen er vendbar og høyt plassert, og barnet kan sitte nær forelderen, noe som åpner for enda bedre kommunikasjon mellom de to. Fotstøtten er sammenleggbar i flere posisjoner, og bøylen er av typen swing-away. Sittedelen er noe kort i ryggen, og mellomrommet mellom sittedelen og bøylen er ganske lite, og vognen er derfor best egnet for mindre barn.

Brio Smile er en god barnevogn for alle som leter etter en vogn som er liten nok til å passe inn i bilen, smal nok for kjøring på kjøpesenteret, men som fortsatt har store lufthjul for kjøring i terreng.

+ Small, gode hjul, stor varekurv
– Liten sittedel, vanskelig å legge sammen med sittedelen vendt bakover

Karakter: 9

:-) ;-)

Back
Topp