Noen som har gutte og jente navn klart enda?

Vi har ikke blitt enige, og personlig syns Jeg det er mye lettere med jentnavn enn guttenavn, vi har ett forslag om det skulle vise seg å være jente. Cornelia :) men vi får se etter OUL kansje det er litt lettere dA!
 
Vi har ikke blitt enige, og personlig syns Jeg det er mye lettere med jentnavn enn guttenavn, vi har ett forslag om det skulle vise seg å være jente. Cornelia :) men vi får se etter OUL kansje det er litt lettere dA!

Vi tenker også litt sånn. Vi bestemmer oss etter OUL. Orker ikke bli fast bestemt på et navn nå også er det til feil kjønn :p
 
Jeg har et favorittguttenavn som jeg har tenkt på leeeeenge. Men mannen er ikke helt enig og vil ha et annet, men det er på topp 10 lista, og det vil jeg helst unngå. Er et veldig fint navn men husker jeg selv syntes det var så kjipt å være en av mange med samme navn, og være *****-2 eller *****-E hele tiden.. At man ikke kunne hete bare navnet sitt..

Blir det jente har vi noen alternativer, men blir vanskelig å bestemme seg. Med snuppa ville vi treffe henne først, kanskje vi kommer til å vente til etter fødselen denne gangen også.
 
Hvis det viser seg at det faktisk er ei jente (jormora var ikke 100% sikker) skal hun hete <3Thea<3 Mannen vil veldig gjerne at hun skal ha Helene som mellomnavn etter farmoren hans, men det tygger jeg litt på enda;) I hvertfall store muligheter for at det blir Thea Helene.
 
Vår lille prins får nok navnet Mathias :D
Favoritt guttenavnet mitt :)

BVforum via Samsung
 
Lille gutten vår ligger ann til å få navnet Mio :) et navn vi liker godt begge to :) Faktisk det eneste alternativet vi hadde på guttenavn :p
 
Min mageboer skal få lov til å hete Axel når han kommer til verden! <3
 
Vi har enda ikke bestemt oss for Owen eller Logan...
 
Vi har navnet klart og har begynt og kalle henne for det. Men hvem vet, kan jo hende hun kommer ut og ikke ser ut som det navnet :p
 
Tror vi har guttenavn klart, men det er hemmelig enn så lenge ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Etter at vi fikk vite at det blir jente, har vi nå begynt å diskutere mange andre navn :p
Er jo sååå mange fine <3
 
den lange lista vår har blitt korta ned veldig - og akkurat nå skal babyen hete Nora, men for 2 dager siden var vi på Sofie.... så ingenting er bestemt enda! Alle rundt kommer med forslag og, svigermor vil gjerne bruke Tilja eller Tinda, men jeg liker de ikke veldig godt. Greit nok at de er fine navn, men de passer ikke til jenta i magen!
 
den lange lista vår har blitt korta ned veldig - og akkurat nå skal babyen hete Nora, men for 2 dager siden var vi på Sofie.... så ingenting er bestemt enda! Alle rundt kommer med forslag og, svigermor vil gjerne bruke Tilja eller Tinda, men jeg liker de ikke veldig godt. Greit nok at de er fine navn, men de passer ikke til jenta i magen!

Nei, det er noe med det også, at navnet faktisk skal passe til ungen! Det sliter vi litt med :p
 
Nei, det er noe med det også, at navnet faktisk skal passe til ungen! Det sliter vi litt med :p
Synes det er vanskelig å si dette til svigermor - for hun kommer "hva med Tilja?? Sannt det er kjempefint....?!?!" så jeg svarer jo at det er fint, men ikke helt hva vi leter etter....hun skjønner liksom ikke at når jeg synes det er fint at jeg ikke vil ha det...
 
Synes det er vanskelig å si dette til svigermor - for hun kommer "hva med Tilja?? Sannt det er kjempefint....?!?!" så jeg svarer jo at det er fint, men ikke helt hva vi leter etter....hun skjønner liksom ikke at når jeg synes det er fint at jeg ikke vil ha det...

Hun må jo bare forstå at det er det dere som bestemmer. Si at det er fint med innspill, men at dere tror dere har bestemt dere, eller at dere nok kommer til å velge noe annet. Det går jo fint an å syns det er et fint navn for det!

Her er det ikke kommet noen innspill fra noen i familien, og det syns jeg er veldig greit :) Men jeg får fort høre det hvis noen i familien min ikke liker navnevalget, for å si det sånn...eller jeg merker det fort :p
 
Jenta vår skal hete Liva Maria :) Hvis hun ikke er en jente allikevel, har vi et problem ;)
 
Back
Topp