Noen som har gutte og jente navn klart enda?

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Og vil dere avsløre de? :)
Her skulle vi egentlig ikke vite kjønnet men begynner å bli veldig usikker. Vi er så sikre på at det er jente av en eller annen grunn og kaller babyen i magen for jentenavnet og har gjort det i flere måneder :p Tenker kanskje jeg trenger å finne ut av det så vi evt slutter med det hvis det skulle vise seg å være en gutt Hehe :p Har ordninær ultralyd på torsdag så må tenke frem til det ;-)
 
Her har vi ikke begynt å snakke om det ennå. Håper på og få vite kjønnet på ordinær ul i desember, så tar det nok opp etter det.
 
Har tenkt mye på det og satt opp noen alternativer, men setter nok inn støtet etter at vi får vite kjønn. Liker å ha navnet klart før fødselen..
 
Jeg har både gutt og jentenavn klart. I går var jeg på oul, og det blir en gutt. Så da må jeg overbevise sambo om at det er en liten *****som holder til i magen;-)
 
Jeg har både gutt og jentenavn klart. I går var jeg på oul, og det blir en gutt. Så da må jeg overbevise sambo om at det er en liten *****som holder til i magen;-)

jeg og min mann har ulik oppfatning om hva som er fine navn så det blir nok en jobb med overbevising eller kompromier her i gården også xsmile5
 
Da trollet ble født, gikk han under navnet "lillegutt" i mange uker,kanskje det blir en lillegutt2 ;-)
 
Vi er langt fra å ha det klart, men har noen favoritt guttenavn. Synes det er lettere å finne fine guttenavn. Blir nok en diskusjon etter hvert tenker jeg ;)
 
Jeg har guttenavn klart og det har jeg hatt siden jeg var liten=) Skal kalles opp etter bestefar, ingen diskusjon der. Jentenavn er vanskligere, men vi har noen fine alternativer, står foreløpig mellom Ingvild, Ingeborg, Maria, Åsa, Vår, Hedvig og Hedda.
 
Vi har guttenavnet klart, men i og med at det ser ut som det blir ei jente må vi nok i tenkeboksen.. Vi er veldig usikre på jentenavn :p
 
Her er begge navn klare. Så det blir spennende å se på UL hva vi endelig kan begynne å kalle det lille vidunderet. Her har mannen stått for guttenavn og jeg for jentenavn. Så har vi selvfølgelig måttet bli litt enige, og det har vi klart.

Desverre er navnet hemmelig rett og slett fordi jeg har lyst til at det skal forbli slik at det er 3, 2, 1 eller 0 som heter det vår lille jente kommer til å hete om det blir en jente.

Blir det en gutt så skal han ENTEN hete Owen eller Logan (Det har vi ikke helt bestemt enda, men det bestemmes om det blir en gutt :D )
 
Vi er i diskusjonsfasen, dvs jeg kommer med forslag og han forkaster de :p men blir vel enig til slutt :) Må jo ha både guttenavn og jentenavn klart siden vi ikke skal vite kjønnet og det er ikke lett ;)
 
så langt har vi ikke kommet,har ikke helt vendt meg til tanken enda på å skulle bli mamma en gang til....
 
Jentenavnet er klart! Det har det vært siden før jeg ble gravid. Guttenavn har jeg ingen alternativer, finner rett og slett ingen jeg vil ha. Så da må det bare bli jente!
Vil ikke røpe navnet, men kan si at det er bare 20 kvinner i Norge som har dette navnet, men det ligner på to andre navn, og kan sees som en forkortelse av et tredje!
 
Mannen liker Daniel, jeg liker det også og Håkon/Hågen! Jentenavn Elise, Frida eller Hanna.
 
Vi har hatt jentenavn og guttenavn siden før vi giftet oss, men guttenavnet fikk storebror, og nå kommer lillebror. Så da må vi prøve¨å finne enda ett flott guttenavn. Vanskelig! Det er jo veldig mange flotte guttenavn!
 
Personlig syns jeg det er flere fine jentenavn enn guttenavn, håper derfor at sambo er enig med meg i navnvalget:)
 
vi har ikke snakket om navn enda - sagt vi skal begynne etter OUL som er om 1,5 uke :) Men jeg har allerede en liste klar over navn jeg liker, så får vi korte ned etterhvert som vi nærmer oss!
 
vi har ikke snakket om navn enda - sagt vi skal begynne etter OUL som er om 1,5 uke :) Men jeg har allerede en liste klar over navn jeg liker, så får vi korte ned etterhvert som vi nærmer oss!

Jeg føler at jeg har hatt en liste klar siden jeg og mannen ble kjærester for snart 7 år siden :p haha. Lista har bare blitt lenger og lenger.

Så når vi begynte å snakke om navn på ordentlig ble lista plutselig kortere og kortere... han var ikke enige i noen ting. Og et av mine favorittnavn var Skye (vi går for engelske navn her :p) men han hatet det. Helt til vi så Breaking Bad, så nå som vi endelig har landet på et annet jentenavn så liker han plutselig det!
 
Jeg sliter også veldig med guttenavn... Jentenavn derimot har jeg flere jeg liker.. Ikke lett dette her.

Helt enig. VI har ikke sjans til å finne guttenavn vi liker, så vi måtte gå over til engelske. Da fant jeg derimot flere!
 
Back
Topp