Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde det med første, startet da i uke 10. Så er veldig spent på hvordan bekkenet denne gangen! Jeg gikk jevnlig til manuellterapaut og kiropraktor. Også var det veldig deilig med bassengtrening, eneste gangene jeg ikke hadde smerter i bekkenet
jeg har fortsatt hatt bekkensmerter etter første svangerskapet i 2010. Da jeg gikk gravid brukte jeg bekkenbelte. Ellers så hjelper det ikke å ligge/sitte mye i samme stilling. og lurt å få henvisning til fysio.
Basseng trening blir jeg nok å begynne på snart. Fastlegen min anbefalt ikke kiropraktor sist, men går til en pga ryggen og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke kom i svangerskapet med etterpå. Håper bekkenet holder seg godt lenge
Jeg fikk anbefalt kiropraktor, men jeg hadde mye låsninger i bekkenet i tillegg. Første gangen jeg var hos kiropraktoren gikk jeg haltende inn, og normalt ut. Hjalp veldig de første dagene etter behandling også var det like vondt igjen..