Noen som har gjort noen ebay-kupp i det siste da?

Noen som lager smokkesnorer med treperler som har funnet materialer på ebay?...tror jeg har leta meg ihjel innpå der...
 
Noen som lager smokkesnorer med treperler som har funnet materialer på ebay?...tror jeg har leta meg ihjel innpå der...

Eg har laga, men fant ikke der desverre. Men på ei dansk side. Men der har de mangen fine, pluss de skal være fri for giftstoffer :)
 
[qu"Smørblomst1, post: 16711471, er: 76596"]Eg har laga, men fant ikke der desverre. Men på ei dansk side. Men der har de mangen fine, pluss de skal være fri for giftstoffer :)[/quote]
Har jli
Eg har laga, men fant ikke der desverre. Men på ei dansk side. Men der har de mangen fine, pluss de skal være fri for giftstoffer :)
Har blitt tipset om den siden, men tenkte kanskje det fantes billigere alternativer på ebay...fant veldig lite...:(
 
[qu"Smørblomst1, post: 16711471, er: 76596"]Eg har laga, men fant ikke der desverre. Men på ei dansk side. Men der har de mangen fine, pluss de skal være fri for giftstoffer :)
Har jli
Har blitt tipset om den siden, men tenkte kanskje det fantes billigere alternativer på ebay...fant veldig lite...:([/quote]

Ja, fant ikkje så mye eg heller desverre :/
 
I dag fikk jeg jakka, den var ikke så dum ;) legger ut bilde i morgen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I dag fikk jeg jakka, den var ikke så dum ;) legger ut bilde i morgen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tok det lang tid fra du bestilte den til du fikk den?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tok det lang tid fra du bestilte den til du fikk den?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Husker ærlig talt ikke :p 2-3 uker

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp