Jeg hadde brudekjole, knekort fordi det er det jeg er mest komfortabel i :)
Hadde med forlovere, foreldre og min farmor.
Etter vielsen spiste vi middag på en veldig koselig restaurant, litt taler og sånt - og så dro mamma hjem med T, mens vi andre satt utover kvelden og drakk og koste oss på det tilhørende utestedet. :)
Mtte bytte sko etter vielsen da, og hadde bare uggs, så jeg var veldig sjarmerende i brudekjole og uggs :P
Meningen var at vi skulle ha stor låvefest - sånn passe uhøytidelig med resten av familien og venner et halvt år etterpå. Dessverre døde pappa 1 uke før denne festen, så vi måtte avlyse og utsette.
Nå er det ett år siden vi hadde festen - og det var så utrolig vellykket. Vi var 60 gjester, smeden kom og smidde oss i hymens lenker - som en overraskelse fra mannens søstre - så da ble det jammen meg høytidelig der også for alle gjestene som ikke fikk vitne vielsen vår :)
Jeg hadde laget album med bilder fra vielsen på tinghuset, så alle som ville kunne se - det var taler og sang og real låvedans etterpå.
Det var helt perfekt, og hvis jeg hadde kunnet ville jeg gjort det igjen
Jeg var også nettopp i vielsen til min bror - de giftet seg og på tinghuset. Vi var vel 14 der tror jeg, spise lunsj hos hennes foreldre etterpå (tidlig vielse) før vi hadde noen timer til middag på hotell.
Hadde en 6retters, taler og det som hørte med :) Det var også veldig fint, og veldig dem. De skal så vidt jeg vet ikke ha en fest senere :)