Noen som har gått over til mammabukser?

Jeg bruker stort sett tights eller jeans med mye stretch, og så åpner jeg bare knappen dersom det blir for ille. Har ikke brukt mammabukser i noen av svangerskapene mine for jeg liker ikke passformen på de og heller ikke det at de går langt over magen. Det er sikkert bare jeg som er kresen :) Jeg har også slitt litt med at jeg ikke har lagt på meg tilstrekkelig og da har de mammabuksene jeg har prøvd vært for vide (ikke over magen, men resten av fasongen).
Skal til London i mai og vet at de har en mammaavdelig på Topshop som jeg skal sjekke ut :)

Hehe, jeg har gått i mammabukser i godt ett år nå ;-) Har jo født i Juli'12 og de var så behagelige å ha på, etter fødselen. Også har jo magen ikke rukket å forsvinne etter barn nr.3 at jeg bare fortsetter med de... :-)

Gikk også med mamma bukser før jeg ble gravid!! Hadde maange fine fra sist og fikk jo aldri brukt de! Noen av de går undet magen så ser jo ikke at d er mammabukse og de endre bretter jeg ned så ser det bare ut som en lang topp!! :-)

kjøpte 2 mammabukser i helgen, gode å ha på :-) var lei av å bare gå i joggebukser, siden mine vanlige bukser er blitt for små.

Back
Topp