Noen som har gått over til mammabukser?

FlowerGirl

Betatt av forumet
Her har jeg ikke sjangs til å ha på meg di gamle buksene lenger..
Synes jeg merker forskjell rundt magen hver dag :p
Har tatt frem buksene fra første svangerskapet nå.. Men merker jo at jeg har noen flere kilo på kroppen nå enn da jeg fikk henne for 8 år siden :p bestilte meg nye mamma bukser i går fra nelly og hm:) håper di er gode :):)

Nei her passer buksene enda! Sist passa de helt til jeg var 30 uker på vei ! Tviler dem gjør det denne ganga! Sikkert behagelig og gå med mammabukser da har aldrig prøvd de før har kun hatt mamma topper ;)

Det er veldig deilig, men magen synes jo myye bedre i ei mammabukse:p men godt at ikke noe strammer over magen :)
Hadde du veldig liten mage da?:) her fikk jeg mage med første i uke 14/15..

Ja i mamma toppene å synes jo magen så godt ! Jeg hadde ikke så veldig svær mage nei :P men ikke kjempe liten heller litt under den der streken på helsekortet ;) nå veide jo bare gutten min 2570gram når han blei født å :) håper ikke den blir noe større denne gangen jeg er jo bare 160 høy/lav :P

Bruker mammabukser innimellom :) ellers så går det i tightser eller joggebukser, siden jeg er mye hjemme pga formen.
Men magen synes mye mer i mammabukser ja hehe..

Her har det gått i løse dassebokser og mammabukser siden uke 7. ;-)

Ikke mammabusker her enda, men kjenner at de vanlige buksene mine begynner å bli ubehagelige å ha på. Skifter gjerne til joggebukse så fort jeg er hjemme fra jobb om dagene ;)

Har et par mammbukser som jeg bruker når jeg hjemme. Mye mer behagelig! Men på jobb går jeg i de gamle buksene selv om de kan være noe ubehagelige når magen er veldig oppblåst!

Hadde bare akkurat rukket å komme inn i buksene mine etter forrigeman så har ikke prøvd dem etter magen begynte å komme, går uansett stort sett i kjole/skjørt og thigtser så har ikke funnet frem mammabuksene heller ;)

har kjøpt ei bukse, men går stort sett i løse bukser eller så er knappen oppe og en lang genser over ;P

Jeg har brukt noen av mine de 2 siste årene etter sist svangerskap xD

Nei, men knappen i jeansen er oppe på vei hjem fra jobb! Er 10+5 og håper magen holder seg flat til uke 12!!! En ting jeg har måttet forandre er BH- har gått opp to strl der!

Ja her er både magen å puppa blitt større.. Har ikke trengt å bytte ut bh enda, men det er like før :)

Måtte begynne å bruke mammabukse for 2 uker siden (uke 8 da). Var så oppblåst og alle buksene strammet og var ubehagelige. Til og med joggebuksene var det O.o

Brukte mammabukser i ca to uker, men nu når jeg plutselig ikke er oppblåst lenger så passer den vanlige jeansen igjen! :)

Yup- men de er for store....klarer ikke lukke vanlige bukser så jeg må bare;-)

Digg med mammatøy da, for da kan jeg gå ned 2 str fra vanlig-bruker glatt xs i mammatøy og det er jo bare hyggelig!!!

Back
Topp