Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Plink
Til deg som har tatt silikon: Er du fornøyd? Hvor mye betalte du? Tok du mye i? Og vil du fortelle hvor du tok dem?..
Takker for deling av erfaringer [:)]
ORIGINAL: Rebecca85
Til deg som har tatt silikon: Er du fornøyd? Hvor mye betalte du? Tok du mye i? Og vil du fortelle hvor du tok dem?..
Jeg tok det i september og er super fornøyd [:D] betalte 24.500, la inn 450 ml høyprofil proteser. Aviva helse i oslo tok jeg de[:)]
Jeg tok det i september og er super fornøyd [:D] betalte 24.500, la inn 450 ml høyprofil proteser. Aviva helse i oslo tok jeg de[:)]
De har jeg hørt om faktisk, og vurderer å kontakte dem selv... Så bra du er fornøyd [:D]
De har jeg hørt om faktisk, og vurderer å kontakte dem selv... Så bra du er fornøyd [:D]
Kjempe hyggelig lege og resepsjons dame som ordnet det hele [:)] siden de er godkjent privatsykehus følte jeg meg ekstra trygg på de og angrer ikke på valget [:D]
Det var VONDT ukene etterpå..men det er for lengst glemt og nå er jeg bare kjempe fornøyd[:D] men de blir mindre en man tror faktisk..trodde 450 skulle bli kjempe stort, men etter et par mnd er de mindre [;)]
ORIGINAL: Almyrida81
Jeg har fylt mine nå i desember.. Med kakemenn, julesnop og annet dritt.. Kosta ikke så mye, men det blir litt feil fordelt i grunn.. Fyller seg opp andre plasser og liksom.. Magen og rumpa osv.. Er ikke veldig fornøyd.. [&o]
ORIGINAL: Piril
ORIGINAL: Dollysmurfen
KJEMPEFORNØYD! Kan ikke få sakt d nok. Elsker puppene mine nå.
Betalte 29.000
Colosseumklinikken
375 gram foran muskel
Siden jeg elsker å dele bilder av meg selv [X(]:
Før: Helt flatt!
Nei, nei! Dette er med litt bra push-up effekt! [:D]
Er ikke spesielt med kløft uten bh. Da ser de veldig naturlige ut [:)]
ORIGINAL: Linntendo
Nei, nei! Dette er med litt bra push-up effekt! [:D]
Er ikke spesielt med kløft uten bh. Da ser de veldig naturlige ut [:)]
Sånn er det her også! [:)]
Er ganske digg!![:)]
De er veldig fine. Er litt rosagrå på en måte. Sees ikke med mindre jeg løfter opp puppene. Bruker ennå tape da. Fikk beskjed om å bruke tape helt til de blir hvite. Gleder meg til å ta de av for godt, men tror også det blir litt freaky. Føler på en måte at det er tapen som holder implantatene på plass, selv om d selvfølgelig ikke er tilfelle [:D]
Skal du opereres en dag? Når du er ferdig med barn kanskje?
De er veldig fine. Er litt rosagrå på en måte. Sees ikke med mindre jeg løfter opp puppene. Bruker ennå tape da. Fikk beskjed om å bruke tape helt til de blir hvite. Gleder meg til å ta de av for godt, men tror også det blir litt freaky. Føler på en måte at det er tapen som holder implantatene på plass, selv om d selvfølgelig ikke er tilfelle [:D]
Skal du opereres en dag? Når du er ferdig med barn kanskje?
Ja, jeg vil vente til jeg er ferdig med barn.. Selv om de sier at det ikke vil påvirke ammingen.
Jeg er bare redd for at puppene blir gedigne når melka kommer, om jeg har silikon samtidig. Og da vil det komme strekkmerker og huden vil strekkes ennå mer. Når melka kommer på meg så får jeg tilnærmet silikonpupper, og det sprenger noe helt forferdelig.. Hihi [:D]
Du gjør nok lurt i det[:D Amminga går ofte fint, men man risikerer kapseldannelse og at puppene forandrer fasong. Ikke bra det.