Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde dere barn da? Eller kom det etterpå? Har vært fra barnefaren i rett over tre mnd nå og kjenner at jeg kanskje angrer litt på bruddet. Skal snakke med han om det for vi er veldig gode venner, men greit å høre hva andre har gjort og opplevd.
Ja vi er gifte nå var slutt mange ganger de første 5 årene, vonde brudd som varte lenge, var grunner til det som jeg ikke vil legge ut på nett.. Men etter at verden rundt oss falt til ro kunne vi finne fred og få det godt. Giftet oss 5 november i år. I går var det 11 år siden vi ble kjent.
Så godt å høre at det faktisk kan være håp om begge er med på notene og villig til å jobbe litt. Har ei venninne som også har en solskinnshistorie i denne sammenhengen og jeg håper å kunne oppleve det samme selv, men er realistisk nok til å vite at vi må være to om den saken. Men er nok lettere å komme helskinnet i gjennom tiden etter bruddet hvis man vet at den andre parten har lukket døra for godt.
Håper det order seg for deg, men husk å være sikker på hva du vil før du evt prøver deg igjen. Ikke sikkert dere klarer være venner etter et evt 2. brudd.[;)]