NOEN SOM HAR FOR LITE.

mattea

Glad i forumet
Vi har bare 3 soverom å vi har tre barn, nå er minsta bidd så stor å det hadde vært godt førr både ho å oss at ho hadd et eget rom. Men kan vi førlang at storebror å storesøster ska dele rom, vi har lufta det for di å det var ikkje mye populært?
Andre her inne me samme problem eller erfaringer?

Det er vel forståelig at en på 17 år ikke vil dele rom med lillesøsteren på tolv da[;)]

ORIGINAL: Novembergull

Det er vel forståelig at en på 17 år ikke vil dele rom med lillesøsteren på tolv da[;)]

Spørs hvor morsomt han på 17 syntes det er å få lillesøster inn på rommet...! Jeg har en lillesøster som er 17 og ganske "voksen", men tror ikke hun kunne tenkt seg besøk på rommet...!
Dere klarer ikke gjøre om noe annet til et lite rom til den lille da?

kan ikke minsten ligge på romm med dere litt da?? lage ett eget hjørne til henne der inne??

såg jo nå att hun faktisk ligger på rommet deres[:D]
nei,da vet jeg ikke...skjønner godt de 2 store barna som vil ha egne romm.

ORIGINAL: citadel

Enig[;)]

som 17 åring gjorde jeg om sambo litt for mye privat på rommet til at jeg ville ha delt det med min bror[8D]

Ja, akkurat DET kan jeg tro, hehe!! 

Jeg ville definitivt vurdert meg selv/den lille som den som har minst behov..
Det å sette e på 12 og en på 17 sammen, ville jeg nok kviet meg for..
Personlig ville jeg nok flytta...

Vesla ligger på vårres rom, har gjort det hele tia. Hadde rommet vært større så kunne det vært ei løsning men det e så lite[&:]

Enig med deg!
De er alt for store til å dele rom synes jeg,vil nok haa sitt privatliv[;)]

Hadde nok ikke tvinga de to største til å dele rom nei, de er jo på "ulike" steder i livet nesten...
Kan ikke dere ha det største rommet og ha minste inne hos dere en stund til? Tror nok jeg hadde vurdert å flytte ja, hvis det ikke lar seg gjøre å ha minste jenta inne hos dere lengre.

Selfølgelig går det å ha vesla inne hos oss, alt går bare mann vil! Har snakka om å bygge på en ark for å få ett soverom til å en bod men det koster jo en del. Selfølgelig tvinger vi ikkje di to elste te å dele rom vest di ikkje vil, men hadde kansje vært en løsning å bytta litt om på rommene. Vi får se hva vi finner ut...hadde bare lyst til å høre hvordan andre løste problemet. [:)]

De eldste trenger ikke så stort rom, så om det største rommet dere har kan gjøres om til 2 rom funker det, ev ta litt fra stue eller lignende[;)]

Dumt å bygge på for kun 1 rom til siden han på 17 ikke blir boende så altfor mange år til tenker jeg [;)]

Vi hadde heldigvis en kjellerstue som vi delte til to soverom,hadde aldri fått noen av de to eldste til og dele rom med søstra på ni[:)]

Det e jo greit når man har den muligheten...vi har bærre en krypkjeller me en takhøyde på1,20[&:]. Kansje æ ska fløtt di største dit, hihi[;)]

å ha gutt og jente på samme rom funket ikke når jeg vokste opp... ble til at jeg hadde rom alene og gutta delte (jeg var eneste hunkjønnet)

[:)]Her i huset har eldstemann på nesten 15 år det minste soverommet. Han valgte det slik selv ,for som han sa "Jeg leker jo ikke på rommet mitt lenger uansett". Når han har kompiser på besøk sitter de jo bare å skravler/spiller data/ser på tv alikevel - trenger ikke mye plass til det.[:D]
Jeg synes ikke det er riktig å flytte en 12 åring og en 17 åring på samme rom. Er ikke noe kult å få mensen for første gang med storebror på samme rom?[;)]

Back
Topp