noen som har fjernet mandler?

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Datteren opererte mandler for fem dager siden. Hun virker helt frisk allerede! Har gitt henne smertestillende som legene sa, men lurer på hvor lenge hun skal medisineres? Hva gjorde dere?

Hun spiser, leker og er i bedre form enn hun noen gang har vært.

Vi ga smertestillende til hun ikke lenger hadde behov for det. Fikk en pille før hun la seg, sånn i tilfelle hun skulle våkne og ha vondt.

Min var akkuratt fylt 2år, så han kom seg UTROLIG fort og spiste så å si normalt neste dag faktisk.
Her brukte vi ikke noe, og hadde han hjemme ifra bhg 1uke tror jeg det var.
Er vel heller når skorpene detter av man skal passe på litt, vi hadde ikke noe problem etter opprasjonen.
Riktig god bedring til di, blir en HELT annen hverdag som du kommer til å merke godt om noen mnd ;)

Vi ga smertestillende til hun ikke lenger hadde behov for det. Fikk en pille før hun la seg, sånn i tilfelle hun skulle våkne og ha vondt.

Husker du hvor lenge det var? Her har hun vært i full fart siden dagen etter operasjonen, men jeg er sååå usikker :/

Min var akkuratt fylt 2år, så han kom seg UTROLIG fort og spiste så å si normalt neste dag faktisk.
Her brukte vi ikke noe, og hadde han hjemme ifra bhg 1uke tror jeg det var.
Er vel heller når skorpene detter av man skal passe på litt, vi hadde ikke noe problem etter opprasjonen.
Riktig god bedring til di, blir en HELT annen hverdag som du kommer til å merke godt om noen mnd ;)

Så godt å høre at det er flere som kommer seg fort. Jeg går liksom å venter på de dårlige dagene, men har vært heldig så langt med at hun har sovet godt (mye bedre enn vanlig), spiser masse og er mye mer aktiv enn før. Men har bare gått 5 dager, det kan kanskje bli vondt igjen. Hva tror du?

Så godt å høre at det er flere som kommer seg fort. Jeg går liksom å venter på de dårlige dagene, men har vært heldig så langt med at hun har sovet godt (mye bedre enn vanlig), spiser masse og er mye mer aktiv enn før. Men har bare gått 5 dager, det kan kanskje bli vondt igjen. Hva tror du?

Tror ditta går HELT fint! :)
Kjenner de ikke det nå, kommer det nok ikke heller når skurvene detter av.

Husker du hvor lenge det var? Her har hun vært i full fart siden dagen etter operasjonen, men jeg er sååå usikker :/
Fire dager, om jeg husker riktig.. Smertestillende før hun la seg fikk hun vel i 10 dager ca. Hun hadde en liten, mild blødning da ruren falt av, men ingen smerter i forbindelse med det, heldigvis! :)

Har aldri hatt ei så frisk jente som vi har nå jeg. Sluttet å gi medisiner nå for synes det er rart å gi medisiner til ei som ikke viser noe tegn til smerte. Lillebror er i himmelen! Søstern er endelig med å leker :D

Jeg fikk blødninger akkurat en uke etterpå, men jeg var voksen da, det går vel gjerne fortere over på barn...

Har fjerna mine da, men husker de sa på sykehuset at barna kom seg utrolig mye raskere enn de voksne :)

Back
Topp