Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ga smertestillende til hun ikke lenger hadde behov for det. Fikk en pille før hun la seg, sånn i tilfelle hun skulle våkne og ha vondt.
Min var akkuratt fylt 2år, så han kom seg UTROLIG fort og spiste så å si normalt neste dag faktisk.
Her brukte vi ikke noe, og hadde han hjemme ifra bhg 1uke tror jeg det var.
Er vel heller når skorpene detter av man skal passe på litt, vi hadde ikke noe problem etter opprasjonen.
Riktig god bedring til di, blir en HELT annen hverdag som du kommer til å merke godt om noen mnd
Så godt å høre at det er flere som kommer seg fort. Jeg går liksom å venter på de dårlige dagene, men har vært heldig så langt med at hun har sovet godt (mye bedre enn vanlig), spiser masse og er mye mer aktiv enn før. Men har bare gått 5 dager, det kan kanskje bli vondt igjen. Hva tror du?
Fire dager, om jeg husker riktig.. Smertestillende før hun la seg fikk hun vel i 10 dager ca. Hun hadde en liten, mild blødning da ruren falt av, men ingen smerter i forbindelse med det, heldigvis!Husker du hvor lenge det var? Her har hun vært i full fart siden dagen etter operasjonen, men jeg er sååå usikker :/