Noen som har født enda ? <3

Det er noen som har født og som har delt inne på skjult forum. Hvis du har nok innlegg i termingruppen kan du be tilgangsansvarlig om tilgang til den skjulte gruppen. Øverst står kravene og fremgangsmåte. :)
 
Og alt stod bra til ? :)
Joda! Hadde 2.5 veke på NFI, hatt små komplikasjonar, to hjerneblødningar og ei cyste på hjernen. Men vil mest sannsynlegvis ikkje ha noko å sei i det lange løp.
Litt lita, berre. Er 38+5 i dag, 2.2kg. Var 1500 ved fødsel. So var ei betydeleg vekstavvik. :)
 
Joda! Hadde 2.5 veke på NFI, hatt små komplikasjonar, to hjerneblødningar og ei cyste på hjernen. Men vil mest sannsynlegvis ikkje ha noko å sei i det lange løp.
Litt lita, berre. Er 38+5 i dag, 2.2kg. Var 1500 ved fødsel. So var ei betydeleg vekstavvik. :)
Høres skummelt ut, men så bra alt er bra nå ^^,
 
Høres skummelt ut, men så bra alt er bra nå ^^,
Ja, var ein kjedelig start på livet, det var det jo. For ikkje å snakke om at permisjonen er ganske limitert. Er 1.5mmd, og ikkje fått tatt ein einaste trilletur f.eks.
Meeen, det går fint!
 
Ja, var ein kjedelig start på livet, det var det jo. For ikkje å snakke om at permisjonen er ganske limitert. Er 1.5mmd, og ikkje fått tatt ein einaste trilletur f.eks.
Meeen, det går fint!
Åh ja det høres kjipt ut.. Da blir liksom dagene lange. Får dra hjem når du har kommet til termin ?
 
Åh ja det høres kjipt ut.. Da blir liksom dagene lange. Får dra hjem når du har kommet til termin ?
Vi er heime! Hadde berre 2.5veke på NFI, vore heime i snart ein mnd. Meeen, livet er veldig begrensa sidan ho er so lita.
 
Ja, var ein kjedelig start på livet, det var det jo. For ikkje å snakke om at permisjonen er ganske limitert. Er 1.5mmd, og ikkje fått tatt ein einaste trilletur f.eks.
Meeen, det går fint!
Kvifor ingen trilletur? Pga kulden? Er det same regel om du bruker bæretøy?
 
Kvifor ingen trilletur? Pga kulden? Er det same regel om du bruker bæretøy?
Ja, ho klarar ikkje å halde på varmen. Pluss smitterisiko om ein møter på nokon på gata, går inn på butikken og slikt. Ho har ikkje vore utanomdørs sidan vi kom heim for tre vekar sidan.
Vil tru det same gjeld bæretøy, ja. Er ikkje det å ha ho i vogn, men igrunn å ta ho ut generelt.
 
Jeg fikk baby for over 10 uker siden. :dead: Men det har du sikkert sett allerede. Laget et eget lite innlegg om det. ❤️
 
Fødte 16.februar :Heartred
 
Ja, var 39+1 med termin 25 februar :Heartred 3790g så gjør meg ingenting at han kom noen dager før termindatoen
Det skjønner jeg godt da ja <3 Jeg er 36+0 i dag og baby er estimert til 3450g, spent på hvor korrekt det er. Forrige kom i uke 34 og veide 3484g :oops:
 
Back
Topp