Noen som har fått vite kjønn på oul?

Høsten

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerbarna 2019
Jeg var nylig på ordinær ultralyd og til vår overraskelse så fikk vi vite at vi venter en gutt :)
Vi begge følte oss relativt sikre på at det var ei jente, så vi ble litt paffe :p
Fikk heldigvis se han tydelig og vite at han var frisk så langt hun kunne se, så da fikk jeg minst 100 færre bekymringer.
Nå gleder vi oss bare så utrolig mye til å møte han og tiden går så alt for sakte!

Har dere vært på ordinær ultralyd og fått vite kjønn? :)

Så herlig med oul allerede:)
Jeg har ikke time før 19.02 jeg. Håper på å ikke få vite kjønn da... Gleder meg :D

Når har du termin?

Gratulerer med prinsen i magen :) godt alt så bra ut♡
Har ikke oul før 16.feb, så føler ukene til det går så utrolig sakte! har ikke bestemt meg om jeg vil vite kjønn eller ikke, men mannen vil vite det :P

Så gøy med OUL, og gratulerer med en pjokk i magen:)
Jeg skal ikke før 24.02...Er jo en hel evighet til....:rolleyes:

Jeg var på privat og fikk vite kjønn:) har ikke OUL før 13.2!

Tusen takk :D
Kjedelig at det er så lenge å vente for dere :/
Legen trodde jeg var lengre på vei enn jeg var, så jeg fikk time litt før det som er vanlig.
Jeg er 17 fullgåtte uker i dag :)

Sikkert veldig spennende å ikke vite før babyen er her og men selv så er jeg for nysgjerrig :p

Palmesus: Hva fikk du vite på privat? :D

Jeg har forresten termin 5 juli :)

Gratulerer! :) Herlig å allerede hatt OUL da :)

Jeg har ikke OUL før 13/2 :)
Men var på privat ultralyd i forrige uke, da så de en liten jente som sprellet og koste seg :)

Gratulerer! :) Her har jeg ikke oul før 25.02 så får smøre meg med tålmodighet til da. Vi håper alt er bra og at vi får vite kjønnet. :) er så spent :D

Tusen takk og gratulerer så mye til deg også! :D Så koselig :Heartred

Takk :) Godt og fælt med all den ventingen! Ønsker dere lykke til!

Fikk vite igår på privat ul at vi venter en gutt <3 Har 3 jenter fra før, så det var jo gøy da, selv om vi egentlig var veldig innstilt på jente denne gangen også. Jentene syns det var gøy at det er en lillebror i magen :-)

Så nå MÅ jeg jo shoppe alle babyklær e på nytt thihi;-)

Gratulerer med gutten:-)

Åå, så kjekt :D Gratulerer så mye!
Kjekt å få en god grunn til å shoppe da ;)

Gratulerer så mye til deg også heksa!
Kjekt å få andre opplevelser og erfaringer med en gutt da :D

Fikk vite igår på privat ul at vi venter en gutt <3 Har 3 jenter fra før, så det var jo gøy da, selv om vi egentlig var veldig innstilt på jente denne gangen også. Jentene syns det var gøy at det er en lillebror i magen :)

Så nå MÅ jeg jo shoppe alle babyklær e på nytt thihi;-)

Gratulerer med gutten:)

Så spennende med gutt etter 3 jenter, gratulerer! Selv har jeg bare gutter så er spent på ul denne gang, men oddsen sies å være stor for at en får samme kjønn!:cat: Merket du forskjell på svangerskapene?;)

Så spennende med gutt etter 3 jenter, gratulerer! Selv har jeg bare gutter så er spent på ul denne gang, men oddsen sies å være stor for at en får samme kjønn!:cat: Merket du forskjell på svangerskapene?;)

Neeeei ingen forskjell, like dårlig i alle;-) eneste er at denne gangen klarer jeg ikke sure ting , som smoothie feks . Med jentene hadde jeg skikkelig hang på appelsin juice;-)

Ja var på torsdag og fikk vite at det er ei jente i magen, hun så ingen punk, men to streker :Heartbigred:love7

Back
Topp