Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal på offentlig tul i morgen (13+2) og er spent på om det blir nevnt noe ang kjønn da! 
Dere som har fått barn tidligere, eller kanskje noen har fått vite allerede.
I uke 12 fikk vi indikasjon på kjønn. Har noen opplevd at det har stemt så tidlig?

Sniker, nå måtte jeg rett å Google «potty shot»De har egentlig ikke lov å oppgi kjønn før uke 13 i Norge. Jeg fikk ikke vite, men fikk se "potty shot" av min på 12+1 da hun målte lårbeinet. Jeg fikk ikke bildet hjem, men har et minne av det i hodet og kunne nok gjettet kjønnet om jeg faktisk hadde bildet. Jeg har googlet masse potty shots for uke 12 etter å ha sett minDe aller fleste bildene gir en ganske tydelig forskjell på gutt og jente, men sannsynligheten ER større for å bomme.
Jeg synes min stakk så lagt ut mellom beina at jeg tror det er gutt, men samtidig så det mellom beina mer jente ut i hodet mitt. Er såååå snurt for at jeg ikke fikk noe potty shot med hjem!
Men svaret på spørsmålet ditt... ja, man kan egentlig se kjønn i uke 12Bare ikke lås deg på det, for det er mer sannsynlig å ta feil da enn ved OUL.

Jeg var på tul i går (13+1) og hun antydet at det kunne være jente, men at det er risikabelt å være skråsikker så tidlig. Har fått time til ordinær ultralyd i midten av februar, så blir spennende å se hva de sier der![]()
Fikk vite idag ganske sikkertBle flyttet fra 13+1 til 13+4
Ser ut som gutt nr 4 her
Altså overrasket hvis en jente kan ha så hovne kjønnslepper. Da hadde jeg blitt imponertKunne fint se det vi også
![]()
Men altså, ny sjangse til OUL og så til fødsel

Hahaha ser det for megAkkurat som ventetMen altså, ny sjangse til OUL og så til fødsel
Kjenner ei som også venta på jenta til en gutteflokk, å hadde tvillinger i magen, som hun visste var gutter. Men selv ved fødsel så var ikke håpet ute, og første spørsmål «hva ble det??», først på ene og så på andre![]()
Hahah, kjente jeg ikke ble så overrasket. Og min kjære spøkte med engang om nr 5