GratulererVar ikke tvil lengre på 9dpo.. har testet ca hver dag siden og er nå 5+0 idag og brukte opp siste testen. Har steget jevnt og nå er den like sterk som kontrollstreken så da blir det vel en liten en til i november
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererVar ikke tvil lengre på 9dpo.. har testet ca hver dag siden og er nå 5+0 idag og brukte opp siste testen. Har steget jevnt og nå er den like sterk som kontrollstreken så da blir det vel en liten en til i november
Jeg kan se noe ja. Men har ikke brukt babyplan før så aner ikke. Jeg brukte rfsu og den var tydelig over ikm.Hei <3
8 dpo her, og vi har prøvd på et lillesøsken i over 2 år. Ønsket om en positiv test er derfor nesten uutholdelig stor, så mulig synet mitt bedrar meg litt.
Legger ved et bilde av test fra i ettermiddag. Flere enn meg som ser noe her?
Synes det så ut som noe her. Hvordan har det gått?Hei <3
8 dpo her, og vi har prøvd på et lillesøsken i over 2 år. Ønsket om en positiv test er derfor nesten uutholdelig stor, så mulig synet mitt bedrar meg litt.
Legger ved et bilde av test fra i ettermiddag. Flere enn meg som ser noe her?
So far so good! Streken ble sterkere, og uken etter målte jeg hcg x 2 hos fastlegen med 2 døgns mellomrom som steg fintSynes det så ut som noe her. Hvordan har det gått?
Ååå! Så gøy! Masse lykke til! Krysser fingrene for et helt normalt svangerskapSo far so good! Streken ble sterkere, og uken etter målte jeg hcg x 2 hos fastlegen med 2 døgns mellomrom som steg fint
TUL neste uke, så krysser fingrene