Noen som har fått noe cravings??

Begynte med cravings på klementin, men etter å ha kastet opp 4 stykket over en uke har jeg gått over på kiwi. Har også gått fra veldig lyst på jus til at jeg bare orker vann.
 
Klementiner, har alltid likt det, men nå får jeg et snev av panikk om jeg ikke har det tilgjengelig:hilarious:
 
Ostepølse med bacon, er ikke spesielt glad i det til vanlig. Blir dyrt!
 
Begynte med ambrosia-epler for ca 4-5 uker siden (akkurat som sist). Hatt en liten periode uten noen cravings, men i går begynte en ny; TOAST. Kan leve på det kjennes det ut som. Spist 6 toast siden i går :hilarious:
 
Dette er en skummel tråd. Har plutselig lyst på pink lady epler, smelta ost, kiwi, klementiner og baconpølser...:hilarious:

Men...
Ikveld er det mannen som skal få velge mat..
Jeg har bestemt at det må bli slik..for han er så veldig tålmodig med meg ellers...når jeg dag etter dag, måltid etter måltid har kommet med ønsker..
Vil ha smeltet ost uten gugge.
Krydder av typen pepper. Eller bare chili, eller karri..
Rene matvarer.
Noe som ikke smaker noe,bare glir ned.
Osv osv...
Så har han kommet med forlag..noen har blitt godtatt av meg, andre har jeg grått av...
Jeg er ikke så enkel for tiden har jeg skjønt.. så ikveld..
Ikveld får han velge...og jeg skal spise det...uansett hva... ihvertfall litt...og jeg skal ikke gråte....
Bare håper det ikke er lukter som blir for intense
 
Har ikke hatt noen carvings ennå, men mulig det er fordi jeg er så kvalm at alt er py...
 
Syrlig godteri til tider, alt friskt egentlig.
Frukt, juice etc. Klarer ikke fett, bacon.. Da kommer det opp igjen. :depressed:
 
Begynte med syrlige og friske økologiske, ØKOLOGISKE FOR GUDS SKYLD, epler. Ja, en kjørte ekstra kilometer for dette.. Haha.. :woot:
Bare bra granola var det neste.. Til jeg ble kvalm av melk:sour:
Så var det rødbeter, gjerne på leverpostei.
Nå er det husmannknekkebrød med ost, gjerne hele tida og med økologisk appelsinjuice. Plutselig kjenner smaksløkene veldig forskjell på det økologiske og ikke :hilarious:

Jåååda.. Spennende å se hva som kommer av endringer snart:wacky:
 
Druer,gjerne litt syrlige ,og ristet brød med ost eller skinke.pleier vanligvis å elske taco og hjemmelaga pizza,nå klarer jeg ikke å spise det,men frossenpizza fra butikken går fint:rolleyes:og vann smaker ekkelt:grumpy:, så må helst ha i sitronsaft skal jeg klare å drikke det:happy:drømte i natt at jeg gomlet på lakrislisser,men det er jo ikke så bra med lakris når en er gravid
 
Last edited:
Appelsiner og gule epler. Og på brød eller knekkebrød er det enten leverpostei og agurk eller gräddost med klementin ved siden av. Spiser annenhver bit klementin og brød, må gjerne ha to for å få i men maten. Hehe. Potetgull med paprika er dessverre også veldig godt!
 
Varm mat. Det eneste jeg craver for tiden er varm mat, morgen, middag og kvelds! Eneste som frister hele dagen, og sliter med å få i meg noe annet :laughing002
Pasta er månedens favoritt, så blir ikke bare baby vekt å legge på seg denne måneden:laughing001
 
Kanskje ikke en craving, men granateple har aldri smakt så godt før som hva det smaker nå :rolleyes:
 
Klementiner, appelsiner og grapefrukt. Må ha minst to hverdag!
 
Syrlige ting som appelsin, klementiner etc. Ristet brød med hvitost... Nam!:smug:
 
Back
Topp