Noen som har fått noe cravings??

Horus09

Glad i forumet
Juligull2021
Julilykke 2023
Lurer på om noen av dere har fått noe cravings enda? Eller noe dere likte før, men ikke klarer tanken på lenger ?:p

Ja, har så siiiinnsykt lyst på salat fra salatbar. Sikler av tanken. :hilarious:

Står titt og ofte med gaffelen i glasset med sylta rødbeter :P

Dilla på gulrøtter.. liker det til vanlig, men nå står jeg og knasker det som en kanin :joyful: og vil ikke ha godteri! Jeg som elsker lørdagskvelden og da kan unne meg det.. :wtf:

Dilla på gulrøtter.. liker det til vanlig, men nå står jeg og knasker det som en kanin :joyful: og vil ikke ha godteri! Jeg som elsker lørdagskvelden og da kan unne meg det.. :wtf:
Haha så deilig da egentlig ! :joyful: Fint når man får lyst på sunne ting :joyful: Blir vanskelig for meg å holde seg unna lakris de neste mnd... for det elsker jeg! Men skal visst ikke være så bra for prøvere/gravide :wtf:

Haha så deilig da egentlig ! :joyful: Fint når man får lyst på sunne ting :joyful: Blir vanskelig for meg å holde seg unna lakris de neste mnd... for det elsker jeg! Men skal visst ikke være så bra for prøvere/gravide :wtf:

Ja, sånn sett er det jo flott :joyful: Men savner litt den kosen inne i mellom ;) lakris har alltid vært en svakhet jeg har hatt! Men har vært så mye gravid i de siste årene, at jeg har blitt vant til å spise lite eller ingenting av det :happy:

Har fått cravings på egentlig alt som er spiselig :p slutta å snuse samme dag som positiv test så kan ha noe med det å gjøre også :rolleyes: for trykker innpå alt jeg kommer over om dagen :hilarious:

Lakris ja! Favoritt her også! Blir vanskelig ja :woot:

Tåler ikke lukten eller tanken på pizza. Dette var tilfellet sist graviditet også til samboers store fortvilelse :eek:

Har mista lysten på min elskede pepsi max, men bøtter nedpå med sitronsaft og iste. Har lyst på alt med sitronsmak!!

Har ingen spesielle cravings enda, men har spist litt mye av pink lady eplene de siste to ukene! I andre enden så kan jeg ikke fordra tanken/lukten av hamburger! Samboer hadde handlet inn til å lage deilig burger her en kveld, jeg ba han om å spare det til en dag jeg ikke var hjemme... Blir på ekte skikkelig uvel!:sour:

Har ingen spesielle cravings enda, men har spist litt mye av pink lady eplene de siste to ukene! I andre enden så kan jeg ikke fordra tanken/lukten av hamburger! Samboer hadde handlet inn til å lage deilig burger her en kveld, jeg ba han om å spare det til en dag jeg ikke var hjemme... Blir på ekte skikkelig uvel!:sour:
Flere av oss som spiser litt ekstra pink lady epler for tiden ser jeg :hilarious: er så godt når de kommer rett fra kjøleskapet!

Jepp. Ristet brød med jarlsbergost og paprika. Og ferskpresset appelsinjuice :happy:

Ordentlig grovt brød med Norvegia, agurk og paprika. Kunne spist det hele døgnet, og drømmer om det når jeg sover:p

Back
Topp