Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha så spesifikt skjønner deg, det er jo digg!Ja, har så siiiinnsykt lyst på salat fra salatbar. Sikler av tanken.
Haha så deilig da egentlig ! Fint når man får lyst på sunne ting Blir vanskelig for meg å holde seg unna lakris de neste mnd... for det elsker jeg! Men skal visst ikke være så bra for prøvere/gravideDilla på gulrøtter.. liker det til vanlig, men nå står jeg og knasker det som en kanin og vil ikke ha godteri! Jeg som elsker lørdagskvelden og da kan unne meg det..
Haha så deilig da egentlig ! Fint når man får lyst på sunne ting Blir vanskelig for meg å holde seg unna lakris de neste mnd... for det elsker jeg! Men skal visst ikke være så bra for prøvere/gravide
Lakris ja! Favoritt her også! Blir vanskelig jaHaha så deilig da egentlig ! Fint når man får lyst på sunne ting Blir vanskelig for meg å holde seg unna lakris de neste mnd... for det elsker jeg! Men skal visst ikke være så bra for prøvere/gravide
Flere av oss som spiser litt ekstra pink lady epler for tiden ser jeg er så godt når de kommer rett fra kjøleskapet!Har ingen spesielle cravings enda, men har spist litt mye av pink lady eplene de siste to ukene! I andre enden så kan jeg ikke fordra tanken/lukten av hamburger! Samboer hadde handlet inn til å lage deilig burger her en kveld, jeg ba han om å spare det til en dag jeg ikke var hjemme... Blir på ekte skikkelig uvel!