Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det blir 3.gangen på 1 år. Og etter det ble blå regjering. Og formueskatten går ned. Stordalen f.eks betaler 0.01 % i formueskatt. Er det rett?Alle varer og tjenester stiger i pris hvert år. Det samme gjør lønningene. Jeg skjønner ikke at dette kommer som en overraskelse.
Alle varer og tjenester stiger i pris hvert år. Det samme gjør lønningene. Jeg skjønner ikke at dette kommer som en overraskelse.
Nei, jeg sier ikke at det hverken er rett eller at jeg er enig i det. Tro meg, jeg er ikke fan av Siv og Erna. Men jeg er ikke overrasket, det var som forventet.Men det blir 3.gangen på 1 år. Og etter det ble blå regjering. Og formueskatten går ned. Stordalen f.eks betaler 0.01 % i formueskatt. Er det rett?
Jeg er arbeidsledig jeg, så jeg har ingen lønnSå heldig du er som har en lønn som stiger 3 ganger i året! Det har ikke jeg, den stiger kun 1 gang den. Barnehageprisen har nå steget tre ganger på ett årSå jo litt overrasket at vi småbarnsfamilier skal igjen svi. Har blitt dyrt etter de blå tok over ikke bare barnehagen som stiger da...
Der er jeg enig, det var absolutt forventet! De skal ikke være beskyldt for å drive familiepolitikk akkuratNei, jeg sier ikke at det hverken er rett eller at jeg er enig i det. Tro meg, jeg er ikke fan av Siv og Erna. Men jeg er ikke overrasket, det var som forventet.
100kr er ikke mye. Alt øker i pris hele tiden. Barnehage, mat, husleie, strøm, bensin osv. Og så øker jo lønningene også - ikke bare utgiftene.
Det jeg ikke har klart å finne info om er om det blir mer penger til barnehagene og sfoene, eller om det bare er statsstøtten som blir mindre. For en bhgplass koster jo ca 13-14 tusen i mnd og foreldrene betaler jo bare en liten del...
Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer denne100kr mnd mener jeg å ha lest
Med kost da sikkert?kost varierer fra plass til plasshøh jeg bealer 2755 for bhg plassen til guttungen ..