Noen som har fått mager alt?

Sånn ser min mage ut og, SmulteTrulte. Fin er den! Jeg er bare 5+3 så jeg kan neppe skjule det så lenge på jobb. Dessverre!

Takk :) elsker at magen kommer tidlig jeg da, men ja vanskelig å skjule for de som ikke skal vite det enda :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Har en følelse av at magen kan komme litt tidlig denne gangen. Da jeg har litt mage fra før. Kveldene er jeg rund som en ball, og, ja... (fiser og raper som en stokket gris).... :smiley-ashamed008 7+5 nå, så synes det er litt tidlig at jeg skal få noe mage enda... selv om en liten kul som bare jeg ser er helt i orden :laughing002

Er veldig oppblåst selv, og samboern sier at magen har blitt større. (Har en bitteliten kul når jeg holder magen inn, men ellers bare oppblåst.) Får nok mage tidlig denne gangen og, fikk i uke 11 forrige gang.

Min er fortsatt veldig oppblåst, men klarer ikke holde inne magen , da kommer det en liten kul. Hadde bitte bitte liten kul i uke 9 sist.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Disse tidlige magene pleier forsvinne når det nærmer seg 12 uker. Jeg har vært enormt oppblåst og ikke klart å trekke inn magen og sett ut som jeg er 5mnd på vei. Nå har imidlertid magen og den ekstreme oppblåstheten forsvunnet og magen er normal igjen. Tipper den ikke kommer igjen før jeg nærmer meg 16-17 uker, akkurat som sist. Er nok en partypooper her nå, men det er fysisk umulig å få mage pga babyen, da livmoren fortsatt er langt nedi bekkenet og ikke kommet opp forbi skambenet.

Jeg er 9+2 med andre mann:) og her har magen kommet en del,må bruke
Større klær så det ikke syns for andre ennå:D men sitter via iPhone,så får ikke lastet bilde:(
Men fikk tidlig mage med første og,så denne blir nok ikke borte:D

Ikke hver kveld jeg klarer å holde inn magen jeg heller, men det går helt fint å dytte den inn med flathånda... Håper Mommy Bea har rett i at oppblåstheten forsvinner, er jo ikke akkurat behagelig...

Jeg tror jeg er ganske oppblåst for jeg greier ikke å trekke inn magen skikkelig. Fikk mage forrige svangerskap i uke 10 :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

her er det bare flesk magen fra minstemann som vises gitt :) hehe tar vel en stund før det blir skikklelig mage denne gangen :P

e veldig oppblåst.......men kan ikje sei eg kan se d endå...men eg føle meg som et vrak og som en oppblåst elefant... :-) :-(

Back
Topp