Noen som har fått mager alt?

Her er jeg bare 5+3, så det er ikke mye mage å ta bilde av ;) Sist fikk jeg ikke mage før jeg var nesten 18 uker på vei. Men den kommer nok tidligere nå om alt går som det skal :)

Har ikke så flat mage så tar vel sin tid før det viser regner jeg med :)

Er 8+3 uker og det viser seg at jeg fikk litt mage. men klarer ikke å laste inn bilde fra Mac :-(

Jeg er veldig oppblåst på ettermiddag/kveld, men er vanligvis helt flat. Men ingen babymaten enda. Er 8+5.

Har ikke fått ordentlig mage enda.. Men er hard på nedre del av magen.. Var ikke sånn før.. Men er vel bare meg som kan se det.. ;)

HAR SELVFØLGELIG IKKE FÅTT MAGE ENDA PGA VOKSENDE LIVMOR DA JEG BARE ER 5 UKER, MEN MAGEEN ER NOK GODT OPPBLÅST JA. NOE JEG SLITER MED Å SKJULE. SLIK MAGE JEG HAR NÅ HADDE JEG 4-5 MND PÅ VEI SIST..:P

Kjennes veldig hard, nede ved livmoren, eller det er vel livmoren jeg kjenner :) 7+6 i dag

Det er jo tredje babyen min så regner med at magen kommer snart. Masse luft på kvelden, så da er den ganske stor.

(måtte endre hvor langt jeg er nå, skrøt på meg en uke ekstra ;) )

Jeg var skikkelig oppblåst fra ca. uke 5 og til uke 9.
Så ut som en liten babykul, men det var selvsagt bare luft og vann.
Nå de siste par dagene har det faktisk gitt seg litt, så jeg er tilbake der jeg var før. Pluss litt jule-mage da selvsagt.. :)

Da er det vel bare å vente på babykulen, sist kom den i uke 14/15.
Håper det drøyer en stund til, har ikke lyst til å måtte fortelle det på jobben ennå.

På ettermiddag/kveld er jeg skikkelig oppblåst og ser ut som jeg er 4mnd på vei. Har vanligvis helt flat mage, men tipper magen kommer tidligere denne gangen enn sist. Da kom den rundt uke 20.

Her er magen kommet, OG den mørke streken fra skammbenet og opp til navlen er kommet!!! Andre fleregangsgravide som har fått den så tidlig?? Er 8+5

Jeg tror magen har kommet, men kanskje jeg er bare oppblåst. MEN magen rakk ikke å bli som før forrige graviditet, minste er bare fem mnd og det blir nr4 så regner med at jeg ikke kan skjule det lenge...

Jeg merker at nedre del av magen har begynt å bule ut, ikke mer enn at det bare er jeg som ser det, og ingen kommer nok til å se det på meg på lenge ettersom jeg har endel mage fra før :)

Hadde flat mage før jeg ble gravid, nå ser det bare ut som jeg har lagt på meg bittelitt. Passer greit siden det har vært jul :p Er 7+3. De andre gangene har jeg fått mage kjempe sent, håper jeg får det denne gangen og. Dette er nr 3

Her har det kommet en liten kul ja! Egentlig ganske sjokka over at den har begynt å komme så tidlig! Men den er hjertelig velkommen :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Her også ser det ut som om jeg er 5-6 mnd på vei på kvelden. Også er det ubehagelig å holde inn magen, passe oppblåst kan man si.... Sist fikk jeg vel mage rundt uke 20, kommer den tidligere i svangerskap nr 2 altså?

Her er min morgen mage+ at jeg drar inn det jeg kan...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1356692105040.jpg
    uploadfromtaptalk1356692105040.jpg
    30,3 KB · Visninger: 94
Back
Topp