Noen som har fått mage enda?

eg og e veeeldig oppblåst, men eg har store problemer med det fra før. så folk er vant til å le av meg i selskap når eg har spist fordi eg ser ut som eg er fødeklar med STEINHARD mage og stor som bare det. de kan ha kaffikoppen oppå der til tider :P

nå klare eg ikkje lenger å ha BH på meg. det er grusomt. det første eg gjør etter jobb e å flekke den av meg og SLEPPE de ut litt...

ska se om eg får tatt bilde etterpå når den nå er "normalt" oppblåst pga graviditet... :)) og det er kun LITT i forhold til når eg har spist det rette som får meg enda større :O)

Har endel mage fra før jeg... Henger litt igjen fra sist svangerskap. Også er jeg litt oppblåst i tillegg... Hurra for sykehus-kitler! Lett og skjule magen for de på jobb når man har store romslige hvit-klær på seg! [:D]

Magen min ser ut som en bolledeig og det er nok mer mat enn baby som gjør at den stikker ut[8D]

Her er jeg etter middagen idag.. Endel oppblåst, men allikevel litt mage...
Uke 6+4

I innlegget under kan dere se hvordan magen egentlig var før alt dette startet..[8D]

Og sånn skal magen egentlig være.. Her ligger jeg på ryggen, men dog..

Ikke gravidmage nei, men gravidoppblåst mage [8D] Men den regner jeg med forsvinner om litt før den virkelige magen kommer.

har en rar bump der nede under navlen.... ser ut som om jeg har lagt på meg der....[:)] fikkmage seeeeint sist..... håper den kommer litt fortere denne gangen [:D] liiiiker mage!

Back
Topp