Noen som har fått mage enda?

MrsQuattro

Glad i forumet
Min kjære mente jeg hadde fått en liten kul her om dagen når jeg lå i senga..

Syns magen er bittelitt større, den går hvertfall ikke innover lenger som den gjorde før!

Noen andre?

Vel mage og mage, er temmelig oppblåst for tiden men er litt for tilig til at det er en gravidmage å se hehe, selv om den oppblåste magen gjør slik at jeg ser gravid ut [8D]

KJenner til den oppblåste etter matinntak.. da ser det ut som om jeg hvertfall er 6mnd på vei![8D]

Der ser du den oppblåste magen min når jeg er 5+2 (å ja vet jeg har litt for mye på beina fra før hehe) men er tilvanlig ganske flat over magen

Så blir nok nytt bilde om en stund slik at man har noen minner og se tilbake på senere, bild eover er foresten mitt første mage bilde denne gangen

nei ikke mage, men jeg kan ikke sitte slik jeg vil lengre eller ligge på magen, da gir kroppen beskjed...

ORIGINAL: tigergirl

nei ikke mage, men jeg kan ikke sitte slik jeg vil lengre eller ligge på magen, da gir kroppen beskjed...

om det er noen trøst snuppa så er du ikke alene om det, så holder på å leter etter andre behagelige stillinger nå hehe

ORIGINAL: Blowout

om det er noen trøst snuppa så er du ikke alene om det, så holder på å leter etter andre behagelige stillinger nå hehe

hehe  me too, er ikke lett å ligge i sofaen å skulle skrive på dataen samtidig..... 

ORIGINAL: Blowout

hehe  me too, er ikke lett å ligge i sofaen å skulle skrive på dataen samtidig..... 

hehe nei er ikke det men vi finner nok andre behagelige stillinger snart vil jeg tro [:)]

Føler den er ganske stor på kveldene ja. Er det ikke sånn at den kommer fortere med nr 2??

Mage har jeg ikke fått enda, litt vel tidlig for babymage[8D] Men er veldig oppblåst og det blir verre på kvelden eller etter mat . Gleder meg til babymagen kommer jeg *sukk*

her er det bare luft og "vanlig" fett enda gitt [8D]

Er stor hele dagen jeg, pga jeg er oppblåst. Skjønner det i grunnen ikke, spiser kun knekkebrød, og drikker vann. Er jo egentlig ingenting å få luft i magen av, men fiser jo en del, så der er forklaringen.

Men har litt mage ja..!

vel, sambo og typen til søstra hans var på spa på mandag! Da hadde typen sagt så fint til sambo: Ikkje stygt ment, men synst xxx har lagt på seg litt, er hun gravid?[:-]

så ja, eg må tydeligvis ha fått mage, når folk begynner å spørre koffor eg har lagt på meg[8D] Er vel ikkje mage, heller oppblåst[:)] 

null baby-mage, men OPPBLÅST[:-] Kjenner det på buksene mine, allerede!
Hjelpes.. [;)]

nei, heldigvis ikke! Jeg får veeeeeeeeeldig sent mage. Fikk det iaff med nr.1 og siden jeg har trent magemuskler iherdig så håper jeg det går like tregt denne gangen... siden jeg skal 'lyve av meg' 1 måned.... Jeg er høy og tynn, så har flat mage i utgangspunktet...

Her er jeg 20 +5 forrige gang...

Og her 27+1... så tok tiiiiiiiiiiid kan du si :p

Det var liten mage ja! Var ikke såå stor jeg heller. Er veldig lang, så har god plass å gjemme seg[8D]

nei ingen mage her gitt[;)]

Alvani skal si du var heldig som hadde liten mage [:)]

Jeg har i de andre svangerskapene mine fått tilig mage og stor mage hehe, så har vert vanskelig og skule slikt lenge med tanke på magen

Her ser du magen jeg hadde med første min å her har jeg enda noen mnd til igjen å gå før termin:

å ja magen vokste utrulig mye til etter det så hadde problemer med å nå tallerkenen på bordet når jeg satt normalt hehe så måtte sitte med siden mot bordet for og klare og nå den på slutten av svangerskapet så frykter stor mage denne gangen også

Jeg er veldig oppblåst, så ser ut til at jeg er noen mnd på veg[:D].

Jeg har fått tidlig mage hver gang, så sliter med å skjule det lenge nok. Sist jeg var gravid gikk jeg med store jakker på jobb. Holdt på å renne vekk. Da jeg var 10 uker på vei, måtte vi bare begynne å fortelle det for da var det veldig mange som hadde spurt[&:]. Vi mistet jo etter det, så denne gangen vil jeg holde det hemmelig litt lenger.

Denne ganen passer det bra, for jeg går ut i ferie når jeg er 8 uker på vei. Og starter på jobb igjen i uke 13:) Og om alt går bra så lenge, skal ALLE få vite det[:D].

magen er mer oppblåst nå enn den har vært tidligere i uka. Vi skal på bursdag til mora mi i morgen og jeg lurer på hvordan i all verden jeg skal klare å gjemme denne oppblåste magen [&:] Hun ser jo sånt med en gang. Og dette  skal jeg også gjemme til uke 12. går ikke det[&o]

Back
Topp