Noen som har fått Acetylsalisyre mot SA?

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Jeg fikk tilfeldigvis blodfortynnende for å forhindre SA. Tilsvarer Albyl-E.

Jeg synes det er skummelt med blodfortynnende når man egentlig ikke trenger det selv . Jeg med min jobb som kan lett stikke , skjære eller bli bitt i jobben :nailbiting: Kommer til å blø ihjel :scratch

Det skal forbinde blodpropp i livmoren. Hvor lenge skal man gå på det ? Glemte å spørre legen. Er 5+2 idag .
 
Jeg går på klexane, og tror jeg skal gå på det hele svangerskapet. Høres ut som du har en spennende jobb :p Men tror det skal litt til for å blø i hjel av et bitt/stikk? ;) Jeg kutter meg på fingrene omtrent hver gang jeg lager mat, og ser jo at jeg blør litt ekstra, men det er ikke sånn at det pøøøøser på. Tror du skal klare deg helt fint, men spør legen din hvis du er bekymret:Heartpink
 
Jeg gikk på Albyl-E forrige svangerskap, denne runden tar jeg blodfortynnende sprøyter. Hvor lenge man går varierer nok litt, så ville sjekket med legen. Jeg var også litt nervøs i begynnelsen forrige gang, men jeg merket ikke spesielt mye til det når alt kom til alt :)
 
Jeg går på klexane, og tror jeg skal gå på det hele svangerskapet. Høres ut som du har en spennende jobb :p Men tror det skal litt til for å blø i hjel av et bitt/stikk? ;) Jeg kutter meg på fingrene omtrent hver gang jeg lager mat, og ser jo at jeg blør litt ekstra, men det er ikke sånn at det pøøøøser på. Tror du skal klare deg helt fint, men spør legen din hvis du er bekymret:Heartpink
Jeg husker når bestefar gikk på blodfortynnende , bare en risp i ankelen på tur fra en kvist . Så rant det så hinsides .
 
Jeg gikk på Albyl-E forrige svangerskap, denne runden tar jeg blodfortynnende sprøyter. Hvor lenge man går varierer nok litt, så ville sjekket med legen. Jeg var også litt nervøs i begynnelsen forrige gang, men jeg merket ikke spesielt mye til det når alt kom til alt :)
Jeg har ny time om fire uker , så går på de fram til da , hvis ikke noe endrer seg da . Eventuelt høre om jeg får time til gu før timen .
 
Det går helt fint å operere folk selv om de bruker albyl-E, og de blør ikke så mye mer. Kanskje litt større risiko om man skulle få en alvorlig hodeskade, men ellers går det nok fint.
 
Back
Topp