Noen som har ett svar?

MaylenAngelica

Andre møte med forumet
Jeg er ei jente på 17 år, og er i mitt første svangerskap.
Jeg er ca 3 uker og 6 dager på vei.

Om natten våkner jeg av at jeg har "mensensmerter",
Det er ikke enorme smerter, men det gjør vondt,
er dette vanelig så tidlig?

Jeg er også kvalm så og si hele dagen..
Veldig usikker..

Jeg husker ikke,men ville bare gratulere deg så masse med spiren[:)]

Helt vanlig, side det tøyes å bøyes der nede... Me mi siste, løp jeg på do hele tiden i førsten fordi jeg trodde mensen hadde kommet... [;)]

Hadde masse mensen smerter med da jeg gikk gravid med mine to....  husker jeg sprang på do ofte for jeg var sikker på att mensen var kommet[8|]
Gratulerer så masse med spiren[:D]

Gratulere med en liten spire :D GLED DEG!

ORIGINAL: Lissyjane

Ja det er veldig normalt å ha vondt[;)] Jeg hadde store smerter med min.

Sign!

Jeg hadde også mye vondt de første 8 ukene. Livmora strekker seg bare. Og hvis du får menssmerter nedover mot lysken så er det også helt normalt. Ligamentene, de"trådene" som livmora sitter fast i strekker seg. Vondt men ufarlig:) Gratulerer med baby på vei:)

Gratulerer med spiren [:)] Jeg hadde også store menssmerter de første ukene. Hjelper med paracet [:)]

ORIGINAL: MaylenAngelica

Godt og høre, er litt blank akkurat der! :) Takk for alle svar!

Siden ingen andre tydeligvis lurer på dette, må jeg jo spørre selv...
Var det planlagt? Siden du er 1 dag før IKM og vet at du er gravid.... spør vanligvis ikke om det, men synes at det er tidlig(i mitt hode) å bli mamma når man er 17, men alle er jo ikke like trege som meg til å bli klar til det da[;)]

Hei du.

Vet det er tidelig, men ja, det er planlagt!:)
Det er dette vi velger, å vårt lillegull er fult velkommen til verden! :)

ORIGINAL: neselo

Gratulerer med spiren [:)] Jeg hadde også store menssmerter de første ukene. Hjelper med paracet [:)]

Skal man spise så mye paracet i ett svangerskap da? Kanskje greit med noen?

Paracet og Panodil skader ikke fosteret i normale doser, men holde deg borte fra ibumentin og de der tingene.
Må bare få slenge meg på og gratulere med spiren da - finnes ikke noe bedre enn endelig å være gravid når det er ønsket!

Krysser fingrene for at du slipper kvalmen...[&:]

Tusen takk for at du svarte på spørsmålet mitt[8D]

ORIGINAL: *Nymåne*

GRatulere så mye ja!
Her var det også slik endel uker [:)]

Det er veldig godt og vite :) Så jeg ikke gjør noe feil.
Håper jeg slipper kvalmen jeg å, selv om det ser farlig ut :P

Jeg masse masse menssmerter da jeg var gravid. Det var hver eneste dag fra rundt el og til jeg var 2-3 mnd på vei. Men jeg blødde ingenting da, ikke en dråpe. Så jeg var ikke veldig bekymret.

Back
Topp