Noen som har erfaringer med denn sengen?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
hei dere og god jul :):santa
Jeg har vært på jollyroom og sett etter seng til lille som kommer i mars. Der snublet jeg over «Jack & Lily sprinkelseng basic» https://www.jollyroom.no/barneromme...kelsenger/jack-lily-sprinkelseng-basic-deluxe . Veldig godt tilbud. MEN det står jo ingenting om sengen. Noen som har hatt denne og har noen erfaringer? Kan bunnen heves og senkes i flere nivåer? Det er jo kjempeviktig, men står ikke noen steder om den kan det.
Har prøvd å søke etter sengen på nett men får ingen treff :scratch

Den kan helt sikkert det, men det er lettere å bare kjøpe en enkel seng fra IKEA f.eks. denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00248529/

Det er ikke så viktig at bunnen kan justeres, det bare gjør det litt enklere i begynnelsen, men sjansen er stor for at babyen ikke kommer til å sove så mye i den de første månedene (eller i det hele tatt) uansett. :P

Den kan helt sikkert det, men det er lettere å bare kjøpe en enkel seng fra IKEA f.eks. denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00248529/

Det er ikke så viktig at bunnen kan justeres, det bare gjør det litt enklere i begynnelsen, men sjansen er stor for at babyen ikke kommer til å sove så mye i den de første månedene (eller i det hele tatt) uansett. :p

Slenger meg på her. Har denne fra IKEA til begge mine. Super seng til super pris. Kan justeres i høyden, fronten kan tas av for å brukes som bredside crib samt tas av når poden begynner å klatre over gelenderet slik at det blir en «juniorseng»

Jeg må si meg enig med de andre. IKEA har overlegen kvalitet på sine sprinkelsenger (de utsetter den for masse tester og kvalitetskontroller, og om noe skjer med ett barn i verden med senga trekkes den fra salg over hele verden dagen etter!) I tillegg er de kjempeenkle å sette sammen, med veldig intuitivt bruksanvisning.

Vi hadde lekegrind fra JLY (samme merke som senga du spurte om) og jeg opplevde den som dårligere kvalitet enn IKEA, pluss at malingen var slitt av et pr steder. Men det verste var å sette den sammen. Man måtte bruke mye kraft og bruksanvisningen var ikke intuitiv.

OBS! Med Hensvik seng kan man IKKE ta av siden. Men det er andre Ikea-senget man kan ta av siden på.

Slenger meg på her. Har denne fra IKEA til begge mine. Super seng til super pris. Kan justeres i høyden, fronten kan tas av for å brukes som bredside crib samt tas av når poden begynner å klatre over gelenderet slik at det blir en «juniorseng»
Man kan ikke ta av siden på Hensvik. Men det er andre sprinkelsenger fra IKEA man kan det på. Om den du har er noen år gammel kan det være derfor du kunne ta av siden. Det endret de før 2014 (samtidig som den ble billigere). Vi har den og man kan ikke ta av siden. Og ifølge produktbeskrivelsen kan man fortsatt ikke det

Stemmer det snuppsemammaen sier. Hensvik har ikke avtagbar side lengre, hadde det før. Vi gikk for Sundvik sprinkelseng på grunn av det, men alle IKEA sine sprinkelsenger er gode altså.

Slenger meg på de andre her, IKEA sine sprinkelsenger er knall gode og prisen er vell så bra:D

Kjøpte sprinkelseng på ikea for 495 hin dagen & syns den virka veldig bra og var så fin. Og til den prisen er jo alt ok:)

Hei igjen.
Jeg fikk et svar i en annen tråd, fra ei som hadde kjøpt sengen og virket fornøyd. Så vi slo til.
Slik ser den ut

1BF9CF86-C334-4BB4-8282-51C39451B8DC.jpeg

Den kan justeres i 3 høyder :) babyen kommer ikke før mars, så brukserfaringer kan jeg ikke komme med. Har vært på Ikea i høst, de har sikkert gode senger. Tanken var egentlig å kjøpe en der nå i vår. Men så var veldig behagelig å bare bestille på nett og få gratis frakt, til under 600kr

Hensviksengen det diskuteres her skal gå ut av produksjon i følge IKEA. Noen plasser har de noen få på lager igjen, men de vil ikke få den inn igjen når det er utsolgt:)

Man kan ikke ta av siden på Hensvik. Men det er andre sprinkelsenger fra IKEA man kan det på. Om den du har er noen år gammel kan det være derfor du kunne ta av siden. Det endret de før 2014 (samtidig som den ble billigere). Vi har den og man kan ikke ta av siden. Og ifølge produktbeskrivelsen kan man fortsatt ikke det

Stemmer det snuppsemammaen sier. Hensvik har ikke avtagbar side lengre, hadde det før. Vi gikk for Sundvik sprinkelseng på grunn av det, men alle IKEA sine sprinkelsenger er gode altså.

Da må jeg rette på meg selv, det er Sundvik seng vi har. Takk for at dere følger med ;)

Back
Topp