noen som har erfaring

airam83

Glad i forumet
med en digital clear-blue her?
så en slik på apoteket idag og tenkte at DEN måtte jo værre kjekkere å ha enn å kjøpe ny og ny graviditetstest hver gang det skal testes..eller hva mener dere?
hvis noen her har en slik,hvordan funker den?og kan man bruke den så mange ganger man vil?

neeei..seriøst..uff hvor teit..jeg leste ikke på pakken,bare så det sto en i en hylle og at den var digital og greier..tenkte derfor at da kunne den brukes flere enn en gang..jaja.da var den saken closed[:D]da skal jeg IKKE kjøpe en slik.

Jeg syns den digitale var veldig grei- det er ikke rom for tolkninger der sånn som det er med tester der det skal komme opp en strek eller ett kryss. Det er 3 testpinner i pakka så den blir faktisk ikke så mye dyrere enn å kjøpe vanlige tester på apoteket [:)]

Jeg testa med clearblue digital, var veldig fornøyd jeg! Er med 3 testpinner i en pakke, så kan brukes 3 ganger... Slipper å være usikker på resultatet også da når det står GRAVID/IKKE GRAVID..

ok,så da kan den brukes mer enn kun en gang..ja den var jo på tilbud her på apoteket også,så da lønner det seg jo egentlig å kjøpe en slik..må få lønn først..men takkar og bokkar for svar[:)][:D]

Back
Topp