Noen som har erfaring med

Hylei

Elsker forumet
rockmybaby.no ???

Vil gjerne vite.

Jeg har aldri opplevd så lang leveringstid!!!!

Aldri bestilt, men har et gavekort på 250 kr jeg ikke ANER hva jeg skal bruke på :s

Jeg har en anelse om at rockmybaby.no bestiller fra babybroderi.dk, og selger det ut dyrere.. Så når man legger inn bestilling på rockmybaby, så må hun bestille fra babybroderi først og får pakken også vidersender den til meg f.eks...

Håpløst opplegg!!?

ORIGINAL: lillebebis

Aldri bestilt, men har et gavekort på 250 kr jeg ikke ANER hva jeg skal bruke på :s

De har jo mye fint, så det er vel ikke noe problem? [:)]

Jeg har bestilt der 2 ganger, og ja laaaaaaaaaaaang leveringstid. Det verste var at de hadde klart og stave Sebastian og Madeleine feil, slik at jeg måtte sende tilbake 2 av 6 navnesnorer. De hadde laget en snor der det stod Sebatian og en med Maeleine. Man ser jo at det er galt! Slurvete!!!

ORIGINAL: Hylei

Finner ikke noe ;p Blir sikkert så enkelt som fargeblyanter med Oliver når han skal begynne å tegne om lang tid :p

Jaaa, superlang ventetid!! [:@]
Jeg bestilte 3 smokker med navn derfra for noen måneder siden, og 2 uker etter at jeg hadde bestilt så fikk jeg mail om at de ikke hadde den typen inne og om jeg ville ha en annen type i stedet! Så skrev jeg tilbake at jeg ville ha en annen type, og da tok det enda 2 uker til før de kom i posten. Syns det var helt utrolig at de ikke tok kontakt før etter 2 uker for å si at de ikke hadde de inne... [:@] 4 uker til sammen..

Jeg liker godt navnesnorene. Man kan henge de på barnehagesekken, stellevesken, smokken, jakken, penalet skal vi henge en osv. De er veldig kjekke, bare et kjøpetips fra meg[:)]

Finner ikke noe ;p Blir sikkert så enkelt som fargeblyanter med Oliver når han skal begynne å tegne om lang tid :p

ORIGINAL: Snart mamma til 2!

Jeg liker godt navnesnorene. Man kan henge de på barnehagesekken, stellevesken, smokken, jakken, penalet skal vi henge en osv. De er veldig kjekke, bare et kjøpetips fra meg[:)]

Jaaa, har en fra en annen plass som er veldig fin :) Får se om jeg ikke bestiller det da :)

ORIGINAL: Snart mamma til 2!

Oj det ble litt feil, her kommer det på nytt :Jeg liker godt navnesnorene. Man kan henge de på barnehagesekken, stellevesken, smokken, jakken, penalet skal vi henge en osv. De er veldig kjekke, bare et kjøpetips fra meg[:)]

Blæh!! Har venta siden slutten av November på hele pakka, og armbåndet venter jeg fortsatt på, det skulle bli ettersendt. Også etterlyser jeg flere ganger og idag fikk jeg servert at hun hadde bestilt det allerede, men det hadde ikke kommet og igår bestilte hun det på nytt!!!

HÅPLØST!!!!!!!!!!!!!!!

Er visst ingen som har noe positivt å si om dem. [&:]

Back
Topp