Noen som har erfaring med Uppababy Vista vogn?

Lene22

Betatt av forumet
Vi har sett litt på vogn og lurer litt på Uppababy Vista. Noen som har noen erfaringer å dele med den som feks trilling på grus og forskjellige terreng? :»
 
Heisann! Sniker fra august :)

Min svigerinne har denne, og i utgangspunktet er den fin. Veldig romslig kurv under vogna! Når det gjelder trillekomfort; Sammenlignet med min Bugaboo er den helt GRUSOM på asfalt med grus, grusveier, lett terreng etc. Hjulene er vel av plastikk, og de er harde og bråker ekstremt. Vurderte denne selv helt til jeg fikk prøve den.
 
Okei, ja var litt usikker på de hjulene. Takk for svar :happy: tar gjerne imot andre tips
 
Jeg synes det fungerer helt fint på stier og hardpakket snø. Litt mer kronglete på skikkelig grussti og masse løssnø. Men nesten alt er tungt å trille i løssnø da
Jeg vil si at denne vogna passer best om du triller aller mest på asfalt, men at andre underlag også fungerer :)
Nyeste modell skal ha litt oppdatert demping, den som heter V2 :) ellers triller den virkelig lett, godt håndtak, 6 ulike innstillinger på setet som gjør at du alltid finner noe som passer, justerbar fotstøtte er også et pluss. Kalesjen på nyeste modell er også godt. Bagen har gode lufte/tittemuligheter. Bra hvis man er på tur og babyen vil ligge våken og titte litt eller hvis det er varmt. Handlekurven er såklart genial - den største du får tak i uansett vogn.

Triller du mye i skogen er ikke dette førstevalget. Men triller du mest på asfalt er den kjempefin. Man kan alltids ha en mer skogsvennlig vogn i tillegg, feks en sykkelvogn eller en brukt trehjuling som ikke koster for mye :)

sjekk ut underforum som heger utstyr til baby og barn eller noe slik. Der finner du en tråd med vognerfsringer og flere som har delt erfaring med Vista der :)
 
Back
Topp