Noen som har erfaring med SA?

Hemmeligem

Flørter med forumet
Jeg skulle egentlig vert 4+4 i dag, men etter dag to med blødning anser jeg løpet som kjørt. Jeg skjønner bare ikke blødningen. Det startet i går med lys brun utflod og fortsatte utover dagen med skikkelig friskt blod. Det er slimet men ikke antydning til klumper eller misfarge.

Har ingen smerter og det blør ikke på langt nær så mye som en mens! Bør jeg oppsøke lege for å se at det ordner seg av seg selv? Syns liksom det er så lite som kommer :(

Hilsen en bekymret meg!

Jeg skulle egentlig vert 4+4 i dag, men etter dag to med blødning anser jeg løpet som kjørt. Jeg skjønner bare ikke blødningen. Det startet i går med lys brun utflod og fortsatte utover dagen med skikkelig friskt blod. Det er slimet men ikke antydning til klumper eller misfarge.

Har ingen smerter og det blør ikke på langt nær så mye som en mens! Bør jeg oppsøke lege for å se at det ordner seg av seg selv? Syns liksom det er så lite som kommer :(

Hilsen en bekymret meg!
Trist å lese, og håper det er helt uskyldig <3

jeg har hatt to sa på 6 uker, juli og august, og slik det startet for meg var mensen blødning med mye slim, og etter noen timer med det kom mensesmertene for fullt, verre enn jeg normalt har mensesmerter. etterhvert ble det noen småklumper som kom ut, og blødde da litt kraftig mens i 6-10 dager.

Hvis jeg var deg ville jeg dratt å få målt hcg med det samme legekontoret ditt åpner på mandag, eller du kan finne en privat som vil ta for deg i morgen om det er noe slikt?

Kjenner den følelsen din så altfor godt, og prøv å slapp av.

Sender deg en stor klem <3

Jeg hadde masse blod, smerter og klumper når jeg mista. Dra å sjekk det opp med hcg prøve hos legen. Ikke mist håpet enda, dette kan være uskyldig <3

Skal ringe legen mandag :) men kan ikke skjønne at man kan blø sånn uten at det går galt :-/ nå har det stoppet opp, etter to dager! Tenker jeg kjøper en test i dag for å se om den gir utslag! Dustekropp!

Skal ringe legen mandag :) men kan ikke skjønne at man kan blø sånn uten at det går galt :-/ nå har det stoppet opp, etter to dager! Tenker jeg kjøper en test i dag for å se om den gir utslag! Dustekropp!
Hvordan går det med deg nå?

Det blør liksom ikke noe mer :-/ bare litt på papiret men ingen blødning! Skjønner ingen verdens ting jeg :( har kjøpt en digital men tenker jeg venter til i morgen med å ta den :)

Tatt testen magetroll15? Håper det går bra med deg:)

Det blør liksom ikke noe mer :-/ bare litt på papiret men ingen blødning! Skjønner ingen verdens ting jeg :( har kjøpt en digital men tenker jeg venter til i morgen med å ta den :)
Har du testet i dag, eller venter du til i morgen? :)

Tok en digital i går som viste ikke gravid :( så da var det over for denne gang! Men vi prøver igjen :) Og denne spiren satt på første forsøk, så vi satser på det går raskt!

Tusen takk for at dere er så søte og støtter opp! Og masse lykke til med magetrollene deres <3

Tok en digital i går som viste ikke gravid :( så da var det over for denne gang! Men vi prøver igjen :) Og denne spiren satt på første forsøk, så vi satser på det går raskt!

Tusen takk for at dere er så søte og støtter opp! Og masse lykke til med magetrollene deres <3

Uffda, så leit :( sender deg en stooor cyber klem og håper du kommer raskt etter oss <3

Trist å lese :(
Håper den sitter igjen fort ♡
Lykke til videre

Trist å høre..får håpe den sitter neste gang:)

Back
Topp