Noen som har erfaring med lysfarget barnevogn?

~Marianne~

Andre møte med forumet
Hei!

I dag er jeg forresten akkurat 27 uker på vei! :-) Gleder meg til lille nurket melder sin ankomst i desember!

Sitter her å vurderer om jeg skal kjøpe en barnevogn i beige farge. Har funnet en som jeg kan kjøpe brukt, den er bare 1 år gammel. Men så blir jeg så usikker siden vogna er beige. Blir den fort skitten? Hva trur dere? Har dere noe erfaring?

Eller skal man bare kjøpe en mørkfarget vogn?

 
Ikke noe hjelpende svar fra meg, men jeg tenker på det samme. Fant en den vognen jeg vil ha på Finn, lite brukt, og i en lys blåfarge. Nydelig farge, og sånn egentlig synes jeg såklart man velger det man selv liker. Er dog ikke til å komme bort fra at det virker så upraktisk.
(skulle gjerne hatt en knallrød vogn, jeg, men DET sier gubben nei til;) )
Så erfaringer fra noen som har "vært der" hilses velkommen:))
 
Vi hadd ei beige emmeljunga vogn å va storfornøyd Vogna vart ikke skitten, å dein va lett å rengjør om d kom en flekk på,men etter 2 år, såg dein like ny ut
 
Trur egentlig ikke at bagdelen av vogna blir så skitten. Men er mer bekymret for sportvogndelen når den lille har blitt så stor at den skal både drikke og spise feks. kjeks eller noe mens den sitter i vogna. Kanskje det er en litt regnvåt dag med litt skitne sko på. Tja mange bekymringer som egentlig sikkert bare er bagateller :-P
 
Jeg hadde en lys beige sportsvogn (city cross), synes den ble veldig fort møkkete med en "grisete" 1åring. Så derfor jeg ikke valgte lys igjen.. Men kunne tenkt meg lys bag...
 
Back
Topp