Noen som har erfaring med letrozol? Positive/negative, setter stor pris på svar:)

Noen som har erfaring med at menstruasjonen blir forskyvet uteblitt? Er snart to uker over men bare negative tester!
 
Jeg har ei datter som ble til på femte forsøk med letrozol

Vi hadde tre runder med pergo før det og halvannet år med hjemmeprøving, eller var det enda mer? Inkl en sa

Hun er vårt tredje barn så vi ville ikke fått ivf offentlig så vi prøvde piller litt lenger enn normalt.
 
Jeg har ei datter som ble til på femte forsøk med letrozol

Vi hadde tre runder med pergo før det og halvannet år med hjemmeprøving, eller var det enda mer? Inkl en sa

Hun er vårt tredje barn så vi ville ikke fått ivf offentlig så vi prøvde piller litt lenger enn normalt.

Så koselig at det gikk for dere ;))
 
Da kom tr her i dag så da var det ikke noe håp denne mnd. Så sa blir det runde 4 med letrozol og kontrastvæske for å sjekke egglederne etter tr er over ... dette er vare deprimerende stresser ikke lengre, gidder heller ikke ta g test nærme mensen start fordi det er bare negativt hele tiden.
 
Mine sykluser varte i alt frå 32-45 dager, heilt på styr... Mensen hadde eg alltid mellom 8-10 dager. Har kraftig mens pga endometriose i tillegg til pcos. Er 11+3 no, så no håper eg virkelig spira sitter fram til nyåret!

Kan forresten også nemne at trippelkuren resulterte i tvillinger, men mista dessverre eine. I tillegg har eg fått noken svære cyster på eggstokkane som følge av litt overstimulering, dei er ufarlige, berre litt vonde og plagsomme ;-) Ville likevel aldri vert foruten, så lenge det berre funker! Heier på deg og ønsker deg masse lykke til <3


Ett spørsmål til!! Ble du gravid med tvillingene på første forsøk da du gikk på tredobbel dose? :)
 
Da kom tr her i dag så da var det ikke noe håp denne mnd. Så sa blir det runde 4 med letrozol og kontrastvæske for å sjekke egglederne etter tr er over ... dette er vare deprimerende stresser ikke lengre, gidder heller ikke ta g test nærme mensen start fordi det er bare negativt hele tiden.

Gadd ikke ta test selv heller denne mnd, så skjøbber hva du mener! Det er rart de ikke øker dosen din, synes jeg?
 
Gadd ikke ta test selv heller denne mnd, så skjøbber hva du mener! Det er rart de ikke øker dosen din, synes jeg?

Hadde dobbeldose første gang denne mnd:) så skal ta en dobbel til, egget vokste så fint å alt så bra ut, vokste bedre enn på enkel dose. Får se hva slags ting de vil prøve etter dette av stimulerende, blir vel kanskje p settes nå sprøyte kanskje så man vet når man får el ...
 
Eg hadde totalt 5 forsøk med letrozol, men vart gravid på 2. Forsøk med trippeldose. Først enkeltdose, så to forsøk med dobbeldose, og deretter 2 forsøk med trippel.

Ah, skjønner! Herlig, da! Syns det er så fint å høre om sånne suksesser
 
Hei!
Jeg har fått resept på Femar, selv om jeg har stabile sykluser og eggløsning av meg selv.
Noen flere som har fått beskjed om å bruke dette for å booste eggmodningen?
Kan det klusse til noe?

Har holdt på å prøve nå i halvannet år, med 3 SA underveis..
 
Hei!
Jeg har fått resept på Femar, selv om jeg har stabile sykluser og eggløsning av meg selv.
Noen flere som har fått beskjed om å bruke dette for å booste eggmodningen?
Kan det klusse til noe?

Har holdt på å prøve nå i halvannet år, med 3 SA underveis..

Nei femar/letrozol klusser ikke til noe men hjelper veldig på el;)) jeg får letrozol av samme grunn, men har ikke vært gravid før da eller mista, men har veldig bra effekt på meg, bare jeg kan bli gravid å nå:p
 
Da var jeg på kontroll i dag for å sjekke fremgang på dobbeldose letrozol på 2mnd pluss tok kontrastvæske i eggledere med ultralyd:) alt så veldig bra ut og begge lederne var åpne så da får jeg bare vente sikkert enda lengre da men da er hvertfall ikke noe galt med meg.... :) så får vi fortsette på stimulerende og satse på det ordner seg naturlig
 
Jaja da var det IKM tid igjen. Kjenner den er på vei og enda en skuffelse. Eneste i dag er så sykt hoven i skjeden i veggene og livmortappen var høy og hoven. Første gang jeg har merket det i sammenheng med mensen. Noen erfaringer der?
 
Back
Topp