noen som har erfaring med hokus pokus stol til barn?

gunnen

Glad i forumet
sitter her å vurderer hva vi skal kjøpe til lillegull. det står mellom slik en og tripp trapp..
for dere som ikke vet hva hokus pokus stol er så er d en slik som du kan gjøre om til stol og bord, osv:) har noen erfaring med den stolen?

Snuppa fikk den i julegave og jeg elsker den allerede[:D] Ikke at hun bruker den nå, men ser helt klart fordelen med at den kan bli både bord og bil. Husker fra jeg selv var liten at sånne stoler var ganske lure[:D] Så kan hun sitte ved bordet sitt å grise med maten istedet for med stuebordet når vi har besøk f.x. Vi kommer til å bruke den til hun vokser fra den, og så får vi Tripp Trapp etter en slektning når den tid kommer.

Hadde en sånn når eg var liten eg og den finnes ennå hos søstra mi over 30 år senere[;)] Vi har alle hatt stor glede av den, med både stol, bord og bil. Grunnen til at vi ikke valgte slik er at den er relativt smal. Syns det er så greit med trip trap som de kan bruke til de blir mange år[;)] Men kan absolutt anbefale Hokus Pokus også[:)]

vet dere om noe sted det går an å se bilde av denne hokus-pokus stolen..? 

har ikke det til snuppa nå. Fikk tripp trapp stol for litt siden til hu. Men, som barn hadde jeg sånn stol. Jeg elsket den!

aha! er jo en slik en jeg og søsknene min hadde når vi var små! den er hos foreldrene mine nå og lillegutt brukte den litt i julen! kjekt at den kan brukes på mange måter!! 

Jeg har den! Brukte den til Fredrik og var veldig fornøyd med den. Han passer den egentlig enda, men fikk tripp trapp til 2 års dagen og den er jo enklere til alderen hans nå da. Snuppa skal også bruke hokus pokus-stolen Slik jeg har opplevd forskjellen på hokus pokus og tripp trapp stolen er at når det er bøyle på tripp trappen synes jeg den er så trang å få ungen oppi og ut igjen når de er litt større, det føler jeg ikke med hokus pokus-stolen.

Snuppa har en sånn hos oldeforeldrene! Den kommer til å bli mye brukt!!!! (Stolen er 20 år og oldemora har skrubba den og demontert for å "pusse" den opp!! nytt stoff og pute) Hjemme har vi tripp trapp on en annen høystol som kan "deles" og blir nesten som hokus stolen!

Back
Topp