Noen som har erfaring med disse??

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
b0c146472391652a46f97455cb59810d
ab4caa9979631cb09da5f4bfeb73eacc

Er så rådvill på vogn!!
Svigers har sagt at de vil kjøpe vogn til oss :) Men så er det jo å finne en som en fin,trygg og ikke koster flesk :)
Alle tips tas imot med ett stort smil :D

Det er kanskje noen som har erfaring om du søker etter anmeldelser/tilbakemeldinger på Google eller noe? Jeg er automatisk skeptisk til vogner jeg ikke har hørt om, men det trenger jo egentlig ikke å ha noe å si. Syns i hvert fall den øverste her så ut til å være kjempefin og god. Jeg har tatt flere sånn barnevogntester rundt forbi for å finne ut hvilken vogn som egner seg best for oss etter våre behov. Og vi havna på baby jogger city elite så og si hver gang (har også tenkt den kan passe fra før av selv). Så her blir den nok snart kjøpt inn. Trenger ikke plent å være dyreste Stokke eller bugaboo for å være en god vogn i hvert fall :)

Gå på barnevognguiden.no :)

Jeg finnes ikke vogndilla og ville ha en solid klassisk firhjuling med førstemann. Endte opp med Brio sin duo, og ble superfornøyd. Blir å bruke den nå også. Vi kjøpte den på halv pris på Barnas Hus til 4000. Ser de har det samme tilbudet innimellom enda:)

Det er kanskje noen som har erfaring om du søker etter anmeldelser/tilbakemeldinger på Google eller noe? Jeg er automatisk skeptisk til vogner jeg ikke har hørt om, men det trenger jo egentlig ikke å ha noe å si. Syns i hvert fall den øverste her så ut til å være kjempefin og god. Jeg har tatt flere sånn barnevogntester rundt forbi for å finne ut hvilken vogn som egner seg best for oss etter våre behov. Og vi havna på baby jogger city elite så og si hver gang (har også tenkt den kan passe fra før av selv). Så her blir den nok snart kjøpt inn. Trenger ikke plent å være dyreste Stokke eller bugaboo for å være en god vogn i hvert fall :)
Kvar fant du dei testene som seier kva vogn du bør ha?

Kvar fant du dei testene som seier kva vogn du bør ha?

Er så glad i å google alt jeg, så jeg husker ikke nettsidene. Men den som har blitt nevnt over her var en av de i hvert fall :) grunnen til at bj City elite passer best for oss er fordi vi trenger en lett vogn, som er lett å legge sammen og å ha med seg på trikk og buss. Og fordi jeg vil kunne gå på både asfalt og grus. Duo passer best for oss ettersom kombi ofte er mye tyngre. Det lureste er kanskje å gå innom en butikk å prøve litt forskjellige vogner, trenger jo ikke å kjøpe akkurat de merkene, men å se hva en liker best tenker jeg :)

Har ingen erfaring med den vogna. Men av egen erfaring så vet jeg at for oss er det ett must med svingbart/bare hjul på vogna.
Etter å ha hatt en del forskjellige vogner er det Mb urban jungle jeg har vært mest fornøyd med.
Skal ha den nye utgaven den gangen her ;)

Syns 4-hjuling var ok først som bagvogn til han eldste, men sportsvogna ble for oss stor, klumpete og lite lun. Hadde en Brio Happy duo som den første vogna til eldste.

Back
Topp