Noen som har erfaring med Bugaboo Donkey?

-B-

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Jeg vurdere å kjøpe en Bugaboo Donkey fordi jeg syntes den ser veldig kjekk ut med mulighet for oppbevaring både under og ved siden av. Dette blir mitt første barn, men har alltid drømt om to relativt tette så ser at jeg kan få bruk for tvilling muligheten på sikt.

Noen som erfaring med denne vognen? Er usikker på om jeg skal kjøpe den eller Buffalo.. Noen råd?
Blir helt forvirret av dette vogn greiene! Alt for mye å velge mellom :rolleyes:

Jeg har ei på et år og har store planer om å kjøpe donkey. Hadde det ikke vært for at vi fikk vogn til hun så hadde jeg kjøpt donkey i fjor. Nå kan vi bruke den brukte vognen som sovevogn i barnehagen. Donkey virker som en utrolig god vogn og du sparer mye penger på å gjøre det på den måten nå om du også er heldig å få tette unger. Jeg har aldri hørt noen snakke negativt om den vognen og jeg har ennå ikke kommet på noe jeg ikke liker med den, annet enn prisen. Lykke til med valget.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

• Liker
Reactions: -B-
Er den jeg drømmer om også :P

Synes den virker litt tung. Egentlig alle vognene til bugaboo.

Skal se litt mer på det etter UL. :) eller så vurderer jeg nitro :)

Termin 17. Januar

• Liker
Er den jeg drømmer om også :P

Synes den virker litt tung. Egentlig alle vognene til bugaboo.

Skal se litt mer på det etter UL. :) eller så vurderer jeg nitro :)

Termin 17. Januar
Nå har jeg bare prøvd den i butikken, men til at vi skal bruke den som søskenvogn kan jeg ikke regne med noe annet. Fantastiske hjul og god å trille i butikken, selv med ettåringen sittende i vognen. Vektmessig er den ikke tyngre enn andre søskenvogner.

♡Jente 05.07.2013♡

Nå har jeg bare prøvd den i butikken, men til at vi skal bruke den som søskenvogn kan jeg ikke regne med noe annet. Fantastiske hjul og god å trille i butikken, selv med ettåringen sittende i vognen. Vektmessig er den ikke tyngre enn andre søskenvogner.

♡Jente 05.07.2013♡

Bare prøvd lett trilling men ja, knall god :D blir jo ikke som søskenvogn for oss da :P

Termin 17. Januar

• Liker
Back
Topp