Noen som har erfaring med betenelsesdempende piller?

Amarate

Glad i forumet
Har jo fått senebetennelse i høyre skulder/arm/nakke... Har gått på betennelsedempende og i morgen er kurens siste dag.. Men i dag ble det dritvondt igjen:( Så virker jo tydeligvis ikke helt :( Mne hørte av en venninne at man ikke kan ta smertestillende for da får man for høy dose av samme virkestoffer?? Legen sa ikke noe om at jeg ikke kunne ta smertestillende?? Noen andre som vet?? Frister veeeldig med ibux akkurat nå nemlig hehe
 
Har brukt Brexidol, og da fikk jeg ingen beskjed om å ikke ta noe annet ved siden av.....
 
Naproxen er kjempe gode for senebetennelse smertedempende og slikt. Fås kjøpt uten resept på apoteket, men kan også fåes på resept.
 
Sniker litt jeg [;)]
 
Om du tar betennelsesdempende med acitylsalisylsyre, så skal du ikke ta ibux sammen med det. Paracet går som oftest bra, i små doser.
 
Jeg har hatt (og begynt å få igjen) senebetennelse i skuldrene og i armene, og det som hjalp best var akupunktur og manuell terapi.
Hadde fått en låsning i nakken somm gjorde at jeg fikk problemer.
 
Her hjalp ikke smertestillende eller betennelsesdempende.
 
Masse lykke til!
 
Har gått på Voltaren for betennelse i ryggen. Og man skal IKKE ta ibux hvertfall sammen med betennelsesdempende. Gikk på det i 5 dager, og skulle egentlig gå i 7, men ble så utrolig dårlig i magen så jeg måtte slutte på de. kjente at betennelsen ikke hadde gitt seg helt og kom litt tilbake, men så roet det seg igjen etter et par dager. du må bare ta det med ro, og ikke bruke armen så mye så går det over av seg selv. GOD bedring!!
 
Back
Topp