Noen som har en Chinese crested powder puff her?

*Madeleine*

Glad i forumet
Hva syntes dere om denne hunde typen?
Generellt?

Blir de store eller de veldig små?

hihi.. en hund[:D]

naken hund med hår!

er visst utrolig snille og intelligente!

Naken hundene er ikke særlig pene og de er jeg allergiske mot!
Men de powder puff MED hår over hele seg de er litt søtere[;)]
også er jeg ikke allergisk mot den typen[:)]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

ORIGINAL: *Madeleine*

Naken hundene er ikke særlig pene og de er jeg allergiske mot!
Men de powder puff MED hår over hele seg de er litt søtere[;)]
også er jeg ikke allergisk mot den typen[:)]

Aha!!
jeg er med!!![;)][;)]
De MED pels er søte ja!!
Men de uten.. *frysninger*

Ja, de er jo allergivennlige oxo ja, stemmer det!![:)]

jupp![;)]
Er allergisk mot ALT som heter pels så er ikke mye jeg kan anskaffe meg.. har en bichon havanais også *utrolig nydelig*

Merkelig at de uten pels ikke er allergi vennelige mens de med er det!![:D] hehe..

Men ja jeg hadde ALDRI kjøpt en sånn uten hår.. ikke noe pels å kose med engang[&:]

er de med pels allergi vennlige og de uten ikke det?? hvordan henger det sammen ?

de er ganske små ja. Har ikke selv, men venninna mi har to. Er ikke så rart du reagerer på den uten pels da, for mange allergikere reagerer på stoffer i huden til hunden, de færreste reagerer på selve pelsen.
det er veldig glade hunder, skikkelig spruddlende på en måte[:D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Huff, ikke noe kjekt med allergi!!!
Har selv to brødre som har super allergi mot alt som heter dyr omtrent!
Menneh,,. jeg har hatt hest siden jeg var 8, og hunder..[8D]
Nå har vi en blandingshund, og en cairn terrier og en norfolk terrier.
Terrierene røyter jo ikke, og disse tåler de..[;)] Men det er nok veeeldig forskjellig!
Men ei vennine av meg fikk  beskjed om å ha dyr! Være rundt de, for da ble hun imun!;)
Hun har både hest, hund og katt nå!
Brødrene mine tåler ikke katt og hest da..
Katter er visst det verste sier de..
Men hesten min er jo ikke inne da, så går jo veldig greit![:D]

Ja, æsj, tenk å klappe de uten pels.. mmm... varmt.. skinn!![:'(]

Ja veldig opp og ned det der med allergi[&o]
Hester tåler jeg da,men har ikke så veldig lyst på hest akkurat!
Katter er værst ja! Får ikke puste hvis jeg kommer inn i et rom hvor det er katter[:'(][:(]

Jeg er selv vokst opp på gård og har hatt 100vis av katter og kuer+++ men allikevel ble jeg allergisk![:@]
Ble værre jo eldre jeg ble!

usj.. varmt skinn[:'(][:D] haha--

ORIGINAL: tottelimotta

er de med pels allergi vennlige og de uten ikke det?? hvordan henger det sammen ?

Det er stoffer i huden som allergikere reagerer mot.. er som regel ikke selve pelsen!
Mange som tror de kan skinne dyra sine så vil de ikke være allergiske mer men den gang ei!

Dette er en veldig tillitsfull og glad rase som gjerne aller helst blir brukt som selskapshund. De er meget lettlært og kan godt brukes i lydighet og agility da de også er meget raske

De har en herlig personlighet og man kan ikke annet enn å bli glad i denne rasen når man kjenner den. Dette er en veldig lett rase å ha med å gjøre. De følger trofast sin eier hvor det måtte være og står gjerne på to og danser og skøyer litt for å sjarmere deg helt i senk.

Ååå høres ikke denne rasen bare utrolig herlig ut!
Passer meg midt i blinken! Trenger ikke så mye pelsstell eller mosjon[:D]

Hvis jeg skulle hatt en sånn en så ville jeg hatt en som er helt lys[:)]
Syntes de er finest[:D]

Har en venninde som har 3stykker (uten pels),hun må barbere de ganske ofte for at huden skal være glatt (driver utstilling) i tillegg må de smøres med solkrem når de skal være ute.....

de er søtere de med pels men.....

Ikke min smak ,men snille hunder de hun har iallefall[:)]

ORIGINAL: mammantilbebisensin

Har en venninde som har 3stykker (uten pels),hun må barbere de ganske ofte for at huden skal være glatt (driver utstilling) i tillegg må de smøres med solkrem når de skal være ute.....

de er søtere de med pels men.....

Ikke min smak ,men snille hunder de hun har iallefall[:)]

Syntes ikke de uten pels er noe jeg heller! Er allergiske mot de uansett så kommer aldri til og anskaffe meg nakene!
Men de med pels er søte da[:)]

Har ikke sånn en, men kjenner til de[:)] Utrolig artige hunder, men kan være trassige har jeg hørt.. men det kan vel alle hunder[:)][:)][:)]

Back
Topp