Noen som har Easywalker tvillingvogn?

Mamman til Magnus

Glad i forumet
Hvor selger de denne? Hva koster den? [:)]

http://www.babyplaneten.no/kategori.php?kategori=15&subkategori=16

Fant en link her som kan gi en liten pekepinn om pris .... [;)]

Babyplaneten og Kids and care har den.

Vi har den og er KJEMPE fornøyd!
Vår jente er 7mnd snart og kan enda ligge i bagen.

ORIGINAL: WhiteZinfandel

Jepp, jeg har den. Genial!

Kjøpte den på Barnas Hus da de førte det merket, men det gjør de ikke lenger..

Men vet at Babymagasinet i Oslo fører den. Og nå har vel BabyShop tatt inn EasyWalker også trooor jeg?

Den ser vel fin ut, men jeg syns det ser ut som  på bilder at det er åpent bak kalesjen..hvis du skjønner hva jeg mener..?

ORIGINAL: Mamman til Magnus

Jepp, jeg har den. Genial!

Kjøpte den på Barnas Hus da de førte det merket, men det gjør de ikke lenger..

Men vet at Babymagasinet i Oslo fører den. Og nå har vel BabyShop tatt inn EasyWalker også trooor jeg?

Den ser vel fin ut, men jeg syns det ser ut som  på bilder at det er åpent bak kalesjen..hvis du skjønner hva jeg mener..?

Det er et løst stoffstykke som skal festes bak der, så den er ikke åpen i det hele tatt bak der..
Kan legge inn bilder av den hvis du vil.

Ja legg gjerne inn bilder. For hvis det kan stenges av bak der så er jo denne vogna genial[:D]

har den og elsker den.. den kalesja bak er helt lukket, men man kan ta av bakstykket så lufter det rett inn omman vil. har søskenbag til, lucas har ennå god plass i den, han er over 7mnd, men vi byttet til sportsvogndelen for et par uker siden pga ahn liker å sitte. god plass til pose for både han og søstra på 2,8år også..

vi kjøpte vår på barnas hus når de ennå førte merket

Takk for alle svar, da ser det ut til at vi har bestemt oss for Easywalker[:D]

Vi har den stående klar til lillesøster kommer. Jeg har ikke prøvd den enda, men den er jo SUPERFIN! [:D]

Back
Topp