Noen som har "dyr" kunst?

Ja, ikke sant:) hun har mye fint:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Men det er akkurat DET bildet du vil ha, eller tenker du at du like godt kunne kjøpt eit anna av ho? Tenker at viss du kun tenker at "ho hadde mange fine bilder, eg kunne tenkt meg eit", så ville eg syns det var for mykje å betale, og gjerne litt for kommers, og dermed ikkje verdt prisen?
Hmm, dette vart litt rotete, men kanskje du forstår kva eg meinar?
Du gjer jo uansett akkurat det du har lyst til, og har du råd til det, så kvifor ikkje?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men det er akkurat DET bildet du vil ha, eller tenker du at du like godt kunne kjøpt eit anna av ho? Tenker at viss du kun tenker at "ho hadde mange fine bilder, eg kunne tenkt meg eit", så ville eg syns det var for mykje å betale, og gjerne litt for kommers, og dermed ikkje verdt prisen?
Hmm, dette vart litt rotete, men kanskje du forstår kva eg meinar?
Du gjer jo uansett akkurat det du har lyst til, og har du råd til det, så kvifor ikkje?:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er akkurat DETTE jeg vil ha! Fikk tårer i øyne da jeg så det:p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi har kunst - og syns det er verdt det. Selvsagt blir først det når man har økonomi til å avse de tusenlappene. Men kunst er varig, ei investering og med på å skape drømmehjemmet. :-)

Vi har. Ikke dyrt da vi kjøpte det, men skal si det har steget i verdi :) har 3 bilder som ble kjøpt samlet av samme kunstner.

Hadde noe kunst, men solgte bildene for 10.000-15.000 per stykk da det overhode ikke er min stil. Kommer nok til å investere i noe kunst når økonomien tilsier at vi kan ta oss råd til det :)

Jeg elsker tanken på å ha noen ting i hjemmet som man har så lyst på, som det høres ut som du har på dette maleriet. Jeg sikler på en lampe til ca samme pris, og nå når vi har kjøpt oss hus er det mer aktuelt å se litt mer på lampa. Jeg kommer nok også til å ønske meg gavekort på kunst til bursdag/jul framover, for jeg har funnet en kunstner som har en litografiserie jeg liker veldig godt. Jeg kjøper ikke mye ting eller møbler til vanlig, jeg vil heller ha få ting som jeg virkelig setter pris på. Kvalitet over kvantitet :)

Når du får den følelsen av at du blir oppslukt og emosjonell av et bilde så kast deg over det hvis du har råd!

Forelsket meg hodestups i et maleri på høstutstillingen for mange år siden til den nette sum av 48.000. Det var ingen sjanse i havet for en fattig student og jeg har fortsatt lyst på det bildet, snart ti år siden ;)

Derfor klarer jeg ikke å la sjansen glippe enda en gang, finner jeg noe jeg liker så skal jeg ha det. Elsker mine kunstverk og det kan absolutt ikke sammenlignes med masseprodusert interiør..

Vi har et stort bilde på stueveggen til 20.000,- Fikk 10.000 av de i gavekort til bryllupet og la i resten selv. Ville aldri kjøpt så dyr kunst uten å ha fått store pengegaver, eller det gavekortet. :)

Back
Topp