Noen som har "dyr" kunst?

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
Sikler på et bilde til 15.000 og for meg er det en vanvittig sum å skulle gi for et maleri. Men det er så vakkert!!!! Noen her som har investert i kunst?:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Me har eit bilde som mamma sin sambo har malt, det kosta 5000kr, men eg fekk det til 30-årsdagen min;) Akkurat no er det utenkelig å bruke pengar på kunst i og med at me har akkurat nok kvar mnd, men om me hadde hatt god råd er kunst noko eg kunne brukt pengar på:) Veldig nysgjerrig korleis det ser ut, bilde kanskje?

Sent from my iPhone using BV Forum

Me har eit bilde som mamma sin sambo har malt, det kosta 5000kr, men eg fekk det til 30-årsdagen min;) Akkurat no er det utenkelig å bruke pengar på kunst i og med at me har akkurat nok kvar mnd, men om me hadde hatt god råd er kunst noko eg kunne brukt pengar på:) Veldig nysgjerrig korleis det ser ut, bilde kanskje?

Vi har dyr kunst, men det er arvet. Om jeg virkelig hadde likt et bilde så kunne jeg nok bladd opp for det ja.

Kunne gjerne tenkt meg noe kunst etter hvert, men venter til vi har funnet en ny plass å bo:)
Har noe akvarell nå som koster litt, men ikke så dyrt som den prisen der.
Kunne du tenkt deg å vise kunsten? :)

Helt uaktuelt og helt uinteressant her :P Hehe, men vi er ikke opptatt av sånt :p
Samme her.
Sambo bestilte et lerret etter gravidfotograferingen, det kostet 5200, jeg synes det var i meste laget å bruke på et bilde.

Har men er arvet. Tror ikke jeg hadde hatt mulighet til å bruke så masse på kunst

Jeg har noe. Kunst er en invistering! Tenk deg en ny tv koster mye mer. 15.000 for noe du kan se på i en evighet, synes jeg ikke er for mye.. Og noe dine barn og barnebarn en gang vil arve:)

Hvordan ser bildet ut da?? Kanskje du kan ønske deg penger til jul til bilde?

Ja, det har vi. 3 stykker :) Syns det er verdt det, med tanke på at det er noe vi se på hver eneste dag. Brukte lang tid på å finne kunsten vi ville ha. Og så er de kanskje verdt mer etterhvert, sånn at de blir noe å arve ;)

Både jeg og mannen er opptatt av kunst. Farfaren hans var også kunstmaler, så vi har mest av han. Dette har vi fått/arvet.
Har ellers 4 andre bilder som vi har kjøpt selv:)
Vi ønsker fortrinnsvis kunst fra farfaren:)

Her er bildet:) hun har mange så dette er en av flere jeg liker:)

Vedlegg

• 1410896414000.jpg
    1410896414000.jpg
    60,4 KB · Visninger: 129
Hvordan ser bildet ut da?? Kanskje du kan ønske deg penger til jul til bilde?

Lagt ut bilde:)

Snakka med gubben om det og når vi kjøper hus til neste år så investerer vi i et bilde siden han skal kjøpe nytt anlegg;)

Back
Topp