Har et spørsmål her. Har opplevd alt for mange ganger nå, at en mann er interessert, viser seriøse hensikter, og så trekker seg uten forklaring når det begynner å ligne noe seriøst. Siste gang var vel ganske ekstremt - har vært forelsket i en mann i lang tid, og der fikk jeg hele tiden beskjed om at han IKKE ønsker seriøst forhold med noen , han er ikke klar. Men samtidig på de mange månedene (over 1 år) vi har kjent hverandre, har han (etter hans ord) ikke vært til sengs eller kjæreste med andre damer. Når han er full, sier han at han vil være sammen med meg, er forelsket osv. Det har ikke skjedd bare EN gang, det skjer ganske ofte. Og så plutselig virker han avvisende, prater masse dritt, er ufyselig, respektløs, og "skyver" meg vekk med vilje ser det ut som. Da jeg besøkte han sist, turte han så vidt å flørte med meg eller ta på meg, og det virket som at han brydde seg virkelig om meg, og så avviste meg fullstendig neste morgen da vi våknet opp.
En annen begynte å flørte vilt for noen måneder siden, og sa at han hadde sterke følelser for meg, og at han ville bli sammen med meg. For så å avvise meg uten forklaring, og bare komme med svada til svar. Da jeg etterpå etablerte kompisforhold til ham, ser det ut som han trives i mitt selskap og vil gjerne omgås meg, men det ser ut som han ikke tør på en måte...
Jeg er ikke noe ultrapen, er slank, har normalt utseende, 2 barn fra før - så det har satt sine spor på kroppen. Har høyt lønnet jobb, leilighet, bil, ordna økonomi, flere verv og 2 hobbyer som jeg lykkes ganske mye med. Har en del kunnskap innen forskjellige områder, som jeg ikke briljerer med, men det kommer nå for en dag når man trenger noen råd fra meg. Er det sånn at det kan være disse mennene ikke tør involvere seg i meg fordi de føler seg usikre?
Eller er forklaringen bare slik at jeg bare ikke er interessant?
P.S. Må også legge til at jeg har møtt på en del utrolig dømmende mann- og kvinnfolk i min omgangskrets. Blir ofte hakket på og kritisert for ting som man ikke burde være kritisert for, og enkelte damer som jeg kjenner forteller meg at jeg er uattraktiv, desperat, kjedelig osv.. Så blir lite grann forvirret egentlig...
Noen som har opplevd å ha problemer med det samme?
En annen begynte å flørte vilt for noen måneder siden, og sa at han hadde sterke følelser for meg, og at han ville bli sammen med meg. For så å avvise meg uten forklaring, og bare komme med svada til svar. Da jeg etterpå etablerte kompisforhold til ham, ser det ut som han trives i mitt selskap og vil gjerne omgås meg, men det ser ut som han ikke tør på en måte...
Jeg er ikke noe ultrapen, er slank, har normalt utseende, 2 barn fra før - så det har satt sine spor på kroppen. Har høyt lønnet jobb, leilighet, bil, ordna økonomi, flere verv og 2 hobbyer som jeg lykkes ganske mye med. Har en del kunnskap innen forskjellige områder, som jeg ikke briljerer med, men det kommer nå for en dag når man trenger noen råd fra meg. Er det sånn at det kan være disse mennene ikke tør involvere seg i meg fordi de føler seg usikre?
Eller er forklaringen bare slik at jeg bare ikke er interessant?
P.S. Må også legge til at jeg har møtt på en del utrolig dømmende mann- og kvinnfolk i min omgangskrets. Blir ofte hakket på og kritisert for ting som man ikke burde være kritisert for, og enkelte damer som jeg kjenner forteller meg at jeg er uattraktiv, desperat, kjedelig osv.. Så blir lite grann forvirret egentlig...
Noen som har opplevd å ha problemer med det samme?