Noen som har denne?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Har så lyst på ny mobil, og denne har jeg sett på en stund..Noen som har den? Er den bra? Syns den er veldig fin jeg [:D]

Samsung U600 [:D]

ORIGINAL: Melancholia

Har ikke den, å vet ikke noe om akkurat den modellen der. Men har hatt 2 andre ganske nye samsung mobiler, å er kjempefornøyd [:D] 

Ok, da er den sikkert bra [:D]

Jeg har samsung,men akkurat den type der er noke dritt!!!!!!! Anbefaler ikke! Disse knappane der er forferdelig irriterende.Anbefaler deg å kjøpe noke annet[;)]

ORIGINAL: Masha83

Jeg har samsung,men akkurat den type der er noke dritt!!!!!!! Anbefaler ikke! Disse knappane der er forferdelig irriterende.Anbefaler deg å kjøpe noke annet[;)]

Er det så kjipe knapper da?

Vet at når den kom solgte de utrolig mange av den og den var utsolgt overalt.... Har så lyst på den og den var jo billig nå [:D]

Har denne:  

Veldig fornøyd! 5MPX kamera og en grei meny!

Har ikke den telefonen,men tenkte på å kjøpe den,men kompisen min som jobber på telebutikken sa at den runde knappen i midten blir ofte ødelagt. Men det spørs jo sikkert på hvordan man behandler teleonen.[;)]

ORIGINAL: *Mama*

Har denne:  

Hva heter denne telefonen da????[:)]

dn har jg hatt, jeg var ikke fornøyd jg da[&:] d er taster på skjermen som man kommer borti med skinnet når man prater, så jg ringte alltid opp til flere uten at jg visste d under samtalene. kamera er også veldig treigt[&:]

hmmm...tror jeg kjøper den uansett, vil jo ha en mobil som er billig så får ikke kvalitet uansett [8D] Blir det for ille får jeg spare og kjøpe en bedre [:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

dn har jg hatt, jeg var ikke fornøyd jg da[&:] d er taster på skjermen som man kommer borti med skinnet når man prater, så jg ringte alltid opp til flere uten at jg visste d under samtalene. kamera er også veldig treigt[&:]

Signerer denne. Sambo har den og holder på å bli sprø av de tastenen. Har en Samsung telefon jeg også men skal aldri ha det igjen.

ORIGINAL: cattis83

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Signerer denne. Sambo har den og holder på å bli sprø av de tastenen. Har en Samsung telefon jeg også men skal aldri ha det igjen.

Ja litt kjipt om den driver å ringer opp folk da.. Kan bli dyrt og noen kjipe samtaler [8D]

jeg har en samsung som er 2 år gammel å jeg skal aldri ha noe annet en samsung.. den har fått masse vann på seg den har gått i gulvet hundre gang og minste mann har sikla litt på den å tlf funker å er like fin[:D]

Da bestillte jeg nesten samme, ble U 700 isteden, men de er vel bortimot like da [:D]

Være ekstra forsiktig med å ringe opp folk da.. Kanskje lagre 1 plassen på tlf lista til et ubrukelig nr [:D]

Har ikke den, men er det slidetelefon? Jeg har nokia slidetelefon nå, og det skal jeg aldri ha igjen hvertfall!

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Nugatti

ORIGINAL: *Mama*

Har denne:  

Hva heter denne telefonen da????[:)]

Det lurte jeg på og[8|][:D]

Bomper opp jeg[:D]

Er ikke det G800 eller??

Bare å gå på Samsung sin hjemem side det [:D]

Back
Topp