Noen som har denne?

2små

Forelsket i forumet
ImageUploadedByBV Forum1470346785.395210.jpg
Denne er på salg nå, på jollyroom, er det noen som har erfaringer med denne type stol? Vi hadde ikke vippestol til første, og den var savnet..

Vis vedlegget 190040
Denne er på salg nå, på jollyroom, er det noen som har erfaringer med denne type stol? Vi hadde ikke vippestol til første, og den var savnet..

Jeg satset på at den var bra og har kjøpt den på salg. Ei vennine sa hu lånte en lignende til sitt første barn da han gråt veldig mye. Hun likte den fordi den hadde musikk og bevegelser som gjorde at ungen slutta å gråte så hun elsket den. Vetikke om det var nøyaktig lik men jeg tror det :)

Vi har en lignende denne, graco. Herregud, den var såå verdt pengene for vår del!! Jentungen skrek 3uker i strekk og hun roet seg litt i denne... Vi brukte den i mange mnd, og hun sovnet som regel alltid eller ble døsig. Vi kunne også flytte henne over fra bilsete og over i den så sov hun videre, ellers våkna hun med en gang!

Sikkert ikke alle som liker den, men virkelig verdt å prøve :)

Vi har denne, og er veldig fornøyd. Lillemor er også liten for alderen, slik at det var en fordel at den kan justeres i grader fra ligge til sitte :-) Hun er snart 6 måneder, så det å ligge er kjedelig. Men å sitte 10-20 min er populært :-D Roer seg godt i denne.

Vedlegg

• 1470393526490.jpg
    1470393526490.jpg
    11 KB · Visninger: 21
Back
Topp