Noen som har denne som barnehagesekk?

Kaizer

Forumet er livet

Erfaringer?

ingen erfaring.
har sekker med navn på fra www.scandinavianlife.no vi.

vi har trollsekk,veldig fornøyd,veldig gode bæreseler,stramming i livet og over brystet. flere rom,regntrekk og reflexer! :)

Uff.. Hadde en slik sekk selv da jeg gikk på ungdomsskolen, har dårlig erfaring med den, skulderstroppene løsner veldig fort gjør de, så det er ikke den beste barnehagesekk nei!

ORIGINAL: ohBaby!

Kjempefin!
Blir det teit hvis jeg har to like sekker til de?! [8|]

ORIGINAL: Kaizer

Kjempefin!

selvfølgelig ikke! mathias og imre har jo like![;)] men finns jo råååååsa også da! :) kjøpte de på br leker,me nde har vist på xxl og obs også. :) 249kr!

Har en rosa sekk fra Rema til 39 kroner vi, funker som gull[:D]
Derimot når snuppa begynner å bære sekk selv skal vi investere i en god en.

Vi har den sekken til lillemann og er superfornøyd. God plass og sitter kjempefint på ryggen[:D] Et stort pluss at det følger med sitteunderlag, også er den jo helt nydelig søt da[:)]

Har en helt vanlig sekk med dinosaurus på, han skal få en bergans når han begynner å bære sekken selv..

ORIGINAL: Kaizer

Kjempefin!

selvfølgelig ikke! mathias og imre har jo like![;)] men finns jo råååååsa også da! :) kjøpte de på br leker,me nde har vist på xxl og obs også. :) 249kr!

Ja, bekrefter det[;)] Men betalte 179 på xxl[:)] Helt sykt god plass i den. Pakket nettopp til barnehage og overnatting på samme gang og det var enda ikke fullt.

Har hatt hello kitty sekk fra Nille til Ane. Kjempegod plass i den!
Men nå begynte den å bli litt tynnslitt, så jeg valgte å kjøpe en liten bag til henne. Den tar jeg med frem og tilbake hver dag (tar ikke mer plass og er ikke tyngre enn en sekk, men rommer mye mer), og oppi der har jeg absolutt alt av klær til henne. Så nå har hun ikke noe annet enn ytterklærne hengende i bhg, resten blir med hjem hver dag [:)] Føler jeg har bedre kontroll da, får rydda og sett over i fred og ro hver dag (det går ikke i bhg, når Adrian er over alle hauger i det jeg setter han ned, hehe..)

Men når Ane gikk på anna avdeling og fortsatt brukte bleie, så hadde de egen skuffe inne på badet, der skifteklær, bleier osv lå, så da hadde vi ikke behov for noe annet enn en liten sekk da [:)]

vi har trollsekk,veldig fornøyd,veldig gode bæreseler,stramming i livet og over brystet. flere rom,regntrekk og reflexer! :)

Vi og har denne. Bare i råååsa [:D] Og er knall fornøyd. Supert med plass og tror den vil bli veldig god på ryggen da hun starter med det!

Snuppa fikk Berganssekk av svigers til jul, så den bruker vi som bhgsekk [:D] Hadde nok ikke invistert i så dyr sekk enda selv, er jo jeg som bærer den, og den er bare bittelitt for liten til meg [8D] Den ligger forsåvidt mest under vogna da siden vi triller til bhg [:)]

hmmm, har ingen sekk, ser ikke helt behovet... ?

Kjempefin!
Blir det teit hvis jeg har to like sekker til de?!

SÅ FIN den trollsekken er!! Likte den veldig godt.. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den??? evt på nett?

ORIGINAL: Hege87 / Adrian09

Kjempefin!

SÅ FIN den trollsekken er!! Likte den veldig godt.. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den??? evt på nett?

her har de hatt på obs,br leker og xxl. :)

quote:

quote:

Kjempefin!

Fant den ikke på hjemmesiden til xxxl :( buuh

quote:

quote:

Kjempefin!

Fant den ikke på hjemmesiden til xxxl :( buuh

ikke på xxl-butikken heller, eller på obs... får sjekke br.leker da, likte denne sekken.. [;)]

er det veldig vanlig med barnehage sekker andre steder i landet? har ikke vært noe spørsmål om det her! jeg bruker bare en svær vanntett strandbag jeg faktisk. kjekt til å ha med ting til og fra barnehagen i!

er først når de kommer på førskolegruppe at de har egne sekker ibarnehagen her i byen...

Back
Topp