Noen som har delt nyheten allerede?

Jeg og samboer tenker å vente litt siden det er så tidlig enda, men om et par uker skal jeg på hytta til svigers for å jakte. Kaffe, øl og Gammel Dansk er «rutinen» for jaktfolket. De kommer til å skjønne det når jeg står over :D

Bestevenninnen min fikk vite samme dag som jeg fikk skikkelig bekreftelse pga den digitale. Da var det 3 dager til mens dag. Er nå 4 +2 med baby nr 2 ❤️
Hun har en datter på 3 år fra før og vi har snakket om dette tidligere uansett så. Skal si det til foreldrene våre på torsdag eller fredag tenker jeg og så får kanskje venninnegjengen vite det på lørdag om de spør siden de vet at vi har ventet på nr 2 en stund. På lørdag er det babyshower til en venninne som har termin med første i oktober så får resten vite det i løpet av de neste ukene tenker jeg. Første gang fikk de fleste vite i uke 6-7.

Vi har også vært gjennom IVF og det er mange rundt oss som vet det, derfor er det naturlig for oss at de også vet jeg er gravid nå.

Så fryktelig teite mennesker. Ingen andre enn du og pappaen har noe å si om det. Å anbefale abort er jo uansett bare galt, kanskje med mindre det står om ditt liv å gå gravid, og selv da ville det jo vært ditt valg, og strengt tatt ikke for dem å bringe opp.
Er så enig! Dette må en få lov til å velge selv uten at andre skal mene en masse!

Har forresten fortalt det til 3 av de nærmeste. Er i en litt spesiell situasjon siden jeg ble ferdig strålebehandlet for kreft for kun et par måneder siden, i tillegg til at jeg er godt voksen. Har ingen barn fra før, men masse ivf forsøk og SA bak meg. Jeg og mannen hadde gitt opp, og kom hjem fra ferie i august og fikk rett og slett litt sjokk når CB viste gravid når mensen ikke kom. Nå håper jeg inderlig at det går bra denne gangen:Heartbigred

Vi har fortalt det til nærmeste venner og familie som har fulgt oss det siste året i ivf gamet. Blir liksom litt vanskeli å plutselig ikke dele når vi har vært åpne hele veien med alle nedturene som har vært. Resten venter vi med å fortelle til uke 12 satser vi på:joyful:

Har sakt det til mannen, Men venter til 3 måneder før jeg sier det til noen, om ikke enda lengre, men det kommer også ann på om hvor fort det vil vises :) Men Ikke før etter de 12 ukene.

Har prøvd i 1,5 år og har hatt våre utfordringer for og få til lille spire nummer 3 . Så vill ikke Jingze noe.

Fortalt til 3 venninner og lederen min. Har egentlig lyst til å fortelle til flere, men synes det er veldig tidlig... så har ikke bestemt meg helt enda...

Fortalte det til mamma idag. Fordi jeg var så forbanna over at jeg fikk parkeringsbot på sykehuset til tross for at jeg betalte på automaten..... Og da lurte hun selvfølgelig på hvorfor jeg var på sykehuset :P

Overrasket over reaksjonen. "Det var på tide. Du blir ikke yngre med åra, og NN fortjener en egen unge nå".. haha, jo takk for gratulasjonen :P hun ble glad da :)

Back
Topp