ChristinaW
Glad i forumet
Noen som har delt denne fine nyheten til noen i familien? og hvordan tok dem det? Tror jeg venter noen uker før jeg sier det til noen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fryktelig teite mennesker. Ingen andre enn du og pappaen har noe å si om det. Å anbefale abort er jo uansett bare galt, kanskje med mindre det står om ditt liv å gå gravid, og selv da ville det jo vært ditt valg, og strengt tatt ikke for dem å bringe opp.Kommer ikke til å dele det før etter uke 12 denne gangen. Jeg vet at noen kommer til å prøve å overbevise meg om at abort er det beste, og den diskusjonen gidder jeg ikke ta en gang
Tror nok det har noe med sykdomshistorikken til minstemann å gjøre. At de er redd jeg skal slite meg ut rett og slett. De har jo sett hvor tøft det har vært til tider. Jeg tror egentlig ikke det er vondt ment, heller at jeg har vært så bestemt på at "nå er jeg ferdig" når det har vært tøffe perioder- og plutselig kommer det en til likevelSå fryktelig teite mennesker. Ingen andre enn du og pappaen har noe å si om det. Å anbefale abort er jo uansett bare galt, kanskje med mindre det står om ditt liv å gå gravid, og selv da ville det jo vært ditt valg, og strengt tatt ikke for dem å bringe opp.