Noen som har delt nyheten allerede?

ChristinaW

Glad i forumet
Noen som har delt denne fine nyheten til noen i familien?❤️ og hvordan tok dem det? Tror jeg venter noen uker før jeg sier det til noen :-)

Nei, har ikke det og blir nok ikke å dele nyheten før nærmere jul tenker vi. Vil at min datter skal være den første vi forteller det til og vil ikke si noe til henne så tidlig;)

Men jeg gleder med helt villt mye til å rope det ut til alle :happy::hilarious:

Vi vil også vente litt. Ønsker også at storesøster skal være den første som får vite det. Vil også komme over der vi mistet sist. Føler at det er liksom et lite mål. Da vil jeg feire litt, tror jeg.

Har faktisk fortalt nyheten til 2 venninner allerede:smiley-angelic006 men resten får vente :dance008

Har delt med mamma og bestevenninne, mest fordi jeg har mistet flere ganger :) mannen vet det også seff.

Kommer ikke til å dele det før etter uke 12 denne gangen. Jeg vet at noen kommer til å prøve å overbevise meg om at abort er det beste, og den diskusjonen gidder jeg ikke ta en gang:P

Har delt det med en venninne, søsteren min og sjefen min :) Samboer har delt det med sin bror.
Dette er folk vi ønsker skal vite det også om det skulle gå galt.

Kommer ikke til å dele det før etter uke 12 denne gangen. Jeg vet at noen kommer til å prøve å overbevise meg om at abort er det beste, og den diskusjonen gidder jeg ikke ta en gang:p
Så fryktelig teite mennesker. Ingen andre enn du og pappaen har noe å si om det. Å anbefale abort er jo uansett bare galt, kanskje med mindre det står om ditt liv å gå gravid, og selv da ville det jo vært ditt valg, og strengt tatt ikke for dem å bringe opp.

Jeg har sagt det til min PT og noen andre det har vært naturlig å si det til. Ingen i familien vet noe enda. Om 2 uker skal jeg på tur med jobb og da ser jo alle som er med at jeg ikke drikker. Kanskje jeg bør si noe til mamma før alle kolleger vet:rolleyes:

Ingen. Føler meg ikke klar til å si noe enda. Så da venter jeg bare til jeg føler meg klar. :P

Vi har faktisk ikke planer om å fortelle noen det:smiley-angelic006
Tenker at når ungene legger merke til magen og de spør så skal de få svar, og da er jungeltelegrafen i gang av seg selv:happy093.

Har fortalt det til ei venninne og sjefen siden jeg ble sykemeldt allerede:wtf: Skal fortelle mamma og pappa i helgen. Syntes det er greit at noen vet i tilfelle jeg mister, da dette gav meg mye støtte når jeg mistet første gang jeg var gravid!

Så fryktelig teite mennesker. Ingen andre enn du og pappaen har noe å si om det. Å anbefale abort er jo uansett bare galt, kanskje med mindre det står om ditt liv å gå gravid, og selv da ville det jo vært ditt valg, og strengt tatt ikke for dem å bringe opp.
Tror nok det har noe med sykdomshistorikken til minstemann å gjøre. At de er redd jeg skal slite meg ut rett og slett. De har jo sett hvor tøft det har vært til tider. Jeg tror egentlig ikke det er vondt ment, heller at jeg har vært så bestemt på at "nå er jeg ferdig" når det har vært tøffe perioder- og plutselig kommer det en til likevel:)

Har fortalt det til min beste venninne og en venninne som jeg også jobber med! Har mistet to ganger så ville si det til de to slik at de vet i tilfelle, og stoler helt på dem :)

Har fortalt det til to venninner, men vurderer å fortelle det til noen på jobb og sjefen min. Sliter så med kvalmen st jeg tenker det er greit det vet om det

Vi har holdt på med IVF lenge, så mange rundt oss vet om prosessen, både familie, venner og jobb. De vet derfor også at jeg er gravid nå. For meg hadde det uansett vært rart å ikke si noe om vi skulle miste, så da er det like greit å fortelle det.

Fortalt mine egne foreldre. De ble sjokkerte men glad :) i går var jeg med mamma i byen, og vi begge var rett på baby avdeling på butikkene :P

Fortalte det til mannen i går, woop!
:smiley-bounce016

Så neste på listen er vel min mamma, som bor rett ved oss. Men siden dette sikkert blir vår siste (har ei fra før) så tenkte jeg kanskje å gjøre litt ut av der... men vet ikke hvordan. Noen forslag? :Heartpink

Jeg fikk positiv test i dag, jeg har ikke sagt det til samboer en gang :nailbiting: Jeg tror faktisk jeg må vente med å si det til han tilogmed, for den mannen der klarer ikke å holde noe for seg selv :facepalm: Men han får se positivt på det, da blir ikke svangerskapet så langt for han ;)

Back
Topp