Noen som har dager hvor man

*..Tina..*

Glad i forumet
ikke føler seg gravid i det hele tatt? :P Er fortsatt intens kvalm og slikt, men har noen dager der jeg ikke har mage i det hele tatt... :P
Blir vell litt hysterisk tenker eg .... :P

ikke føler seg gravid i det hele tatt? :P Er fortsatt intens kvalm og slikt, men har noen dager der jeg ikke har mage i det hele tatt... :P
Blir vell litt hysterisk tenker eg .... :P

Akkurat sånn følte jeg det idag..!! Magen virket mye mindre og hadde en virkelig dårlig følelse til tross for kvalmen!

Ja. Jeg har det ganske ofte jeg :)

Jeg husker liksom at jeg er gravid når jeg spyr, eller hvis jeg sliter litt med bekkenet.

Ellers så tenker jeg veldig lite på det ;)

Ja noen dager er sånn :p

Jeg er ikke helt sikker det har gått 100% opp for meg enda at jeg faktisk skal ha en baby om noen måneder. Har jo fått mage nå, og plaget med kvalme har jeg vært i månedsvis, men alikevel er det vanskelig å tro at eg faktisk er gravid. Tenker det endrer seg når nurket begynner å sparke skikkelig.

Jaa.. Akkurat som jeg skulle stilt samme spørsmålet selv..!

Så deilig at det ikke bare er meg (om det går an å si det :P ) Merkelige alle disse "følelsene" vi skal ha altså! :P

Jeg er ikke helt sikker det har gått 100% opp for meg enda at jeg faktisk skal ha en baby om noen måneder. Har jo fått mage nå, og plaget med kvalme har jeg vært i månedsvis, men alikevel er det vanskelig å tro at eg faktisk er gravid. Tenker det endrer seg når nurket begynner å sparke skikkelig.

Nei der har du den da, kan jo være at hodet ikke henger helt med hos meg, så det blir litt uvirkelig liksom :P Men ja, når sparkene begynner skikkelig blir det nok andre boller :D

Har flest sånne dager denne gangen jeg. Har vært kvalm to ganger (!) og ellers så er jeg i fin form. Jeg er trøtt og slapp, men det fant jeg ut av hang sammen med B-12 og jernmangel da jeg tok blodprøver hos fastlegen på første svangerskapskontroll. Hadde det ikke vært for at jeg har sett "micro" på tidlig ultralyd og hørt hjertelyden hos jordmor så hadde jeg nok tvilt veldig på om det var noen inni der. Er utrolig takknemlig for at det er sånn, sist lå jeg langflat og spydde på parkeringsplassen på Kiwi hver dag på vei hjem fra jobb i maaaange uker ;)

Føle meg ikkje gravid i det heile tatt :P Men no har eg berre vist om graviditeten i 8 daga så kan vere derfor! Håpa det kjem seg snart :)

Back
Topp